Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PWC
Lidé

Jan Musil je partnerem českého PwC. Zaměří se na střední a východní Evropu

Redakce MAM7. 12. 20207. 12. 2020

Tým partnerů české kanceláře PwC se od ledna rozroste o Jana Musila. Auditor působící v PwC už osmnáct let se podílel na vytvoření více než padesátičlenného týmu, který se stará o lokální auditní klienty.

„Mým úkolem je implementace tržní strategie PwC ve střední a východní Evropě, která je v první řadě postavena na rozvoji dlouhodobých vztahů s lokálními klienty. Jsem přesvědčený, že tradiční kvalita PwC služeb, podpořená špičkovými technologiemi a vlastnickým propojením v regionu, kam míří řada investic z Česka, představují reálnou přidanou hodnotu pro lokální byznys,“ říká při příležitosti jmenování partnerem Jan Musil.

ČTĚTE TAKÉ
Seznam Zprávy Byznys dočasně povede Zdeněk John

Absolvent Vysoké školy ekonomické nastoupil do auditního týmu PwC v roce 2003. Profesně se věnoval klientům z různých oborů, od energetiky až po technologie nebo hotelnictví. V posledních letech vede především ověřovací zakázky pro velké tuzemské společnosti a skupiny. V letech 2008 až 2009 absolvoval stáž v kanceláři PwC v Kyjevě. Když se ve volném čase zrovna nevěnuje rodině, rád lyžuje, potápí se nebo jezdí na motorce.

V minulých měsících proběhly v PwC i dvě další změny na partnerských postech. Do čela daňového a právního poradenství přišel Jan Tokarski, naopak na post řídící partnerky PwC Slovensko odešla Věra Výtvarová. Partner či partnerka je nejvyšší pozice v hierarchii globální sítě firem PwC. Partneři se manažersky a strategicky podílí na řízení firem, zároveň jsou jejich podílníky.

×

CBD má stále častěji zelenou. Prodejci konopí očekávají žně

Starší článek

Plzeňský Prazdroj otevřel dárkovou prodejnu v centru Prahy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více