Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Under Armour
Marketing

Jako kdysi Nike a Jordan. Under Armour spustí privátní značku od Stephena Curryho

Pavel Hejkrlík3. 12. 202014. 12. 2020

Výrobce sportovního oblečení Under Armour oznámil spuštění nové značky Curry brand s hvězdou NBA a týmu Golden State Warriors Stephenem Currym. Od nové značky si slibuje další výrazný růst, podobně jako se to povedlo konkurenční firmě Nike s Michaelem Jordanem v osmdesátých letech minulého století.

A právě na značku Jordan chce útočit zejména u mladší populace fanoušků, kde v posledních letech oproti Nike ztrácí. V první fázi má jít především o kolekce sportovních bot a oblečení samozřejmě na basketbal a také golf, jehož je Curry velkým fanouškem. V budoucnu se počítá i s řadou na běhání nebo sportovního vybavení pro ženy. 

“Chtěli jsme se ujistit, že vše zvládneme co nejblíže sezóně NBA, která konečně začíná. Stephenovi to dává něco, do čeho se může zapojit a aktivně se podílet na vývoji produktu,” uvedl  generální ředitel Under Armour Patrik Frisk.

Čtěte také:
Albert spustil děkovnou kampaň pro zaměstnance

Curry s Under Armour podepsal první kontrakt v roce 2013, o pět let později podepsal další smlouvu. Ve svých 31 letech je považován za nejlepšího střelce v historii soutěže, s týmem také vyhrál tři tituly NBA. Jeho dres patří už několik let v řadě mezi nejprodávanější. Součástí spolupráce bude i podpora sportovních aktivit na školách pro méně majetné a rozvoj sportovišť. “Nejde jen o vyšší prodeje zboží. Stephen chce pomoci ke změně a zisky z prodeje výrobků umožní vyšší investice do programů pro školy,” dodal Frisk. 

V severní Americe tržby Under Armour v posledním čtvrtletí klesly o pět procent. Od nové “Curry Brand” si slibují nárůst. Ostatně když Nike v roce 1984 uzavřela tehdy rekordní reklamní smlouvu s nadějným nováčkem asi nikdo včetně zakladatele Phila Knighta netušil, jak výnosná spolupráce to pro obě strany bude. Jordan Brand má dnes obrat přes 3,5 miliardy dolarů. A zatímco akcie Nike letos vzrostly o 33 procent a tržní hodnota firmy je přes 210 miliard dolarů, akcie Under Armour klesly letos o 23 procent a tržní hodnota je jen 7,6 miliardy dolarů 

Právě spolupráce Nike s Jordanem přispěla k byznysovému úspěchu “božského Mikea” a udělala z něj druhého amerického černošského sportovce-miliardáře po Tigeru Woodsovi. Jak moc byznysově pomůže Currymu se teprve uvidí. 

×

Czech Promotion pomáhá s Dobrými vílami dětem z dětských domovů

Starší článek

Danone bude lokálnější. Ke změnám společnost přivedla krize

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více