Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Frekvence 1
Média

Frekvence 1 láká posluchače na Milionového Ježíška

Irena Buřívalová2. 12. 20202. 12. 2020

Celoplošná stanice skupiny Active Radio Frekvence 1 proplatí vybraným posluchačům vánoční nákupy. Celkem rozdá milion korun na těm, kteří prostřednictvím webu popíšou příběh, proč chtějí někomu splnit vánoční přání. Kampaň s názvem Milionový Ježíšek už odstartovala.

„Původně jsme chtěli vysněné vánoční dárky za milion našim posluchačům a jejich blízkým předávat osobně. Protože to však není možné v současné situaci, tak jsme jako náhradní řešení zvolili proplácení účtů za dárky. Použili jsme tak osvědčený koncept celoroční soutěže Platím za vás, která je velmi oblíbená mezi posluchači,“ vysvětluje Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio.

Čtěte také:
Vánoční spot Sportisima: v hlavní roli beatboxer a skříň

Posluchači letos také mohou hlasovat prostřednictvím webu o nejoblíbenější vánoční songy, a to od pondělí 7. prosince až do neděle 17. prosince.  Vybranou TOP 30 zahraje Frekvence 1 na Štědrý den, moderování se ujme dvojice Marta Jandová a René Hnilička.

Vánoční atmosféru navodí i známý zpěvák a skladatel Meky Žbirka. Ten vybírá každý den na Frekvenci 1 jednu písničku, kterou uvádí vyprávěním příběhu. Speciální vánoční edice začíná od pondělí 14. prosince do soboty 26. prosince. Na Silvestra bude Frekvence 1 vysílat speciální hodinový díl Press klubu od 18 hodin s moderátorkou Helenou Šulcovou a imitátorem Petrem Jablonským.

Zavřít reklamu

Tváří nové kampaně Dermacol je horolezkyně Klára Kolouchová

Starší článek

Czech Promotion pomáhá s Dobrými vílami dětem z dětských domovů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Akce

Festivalům chybí profese. Kampaň to má změnit

Z kulturního odvětví odešla od začátku pandemie více než polovina lidí. Situaci se teď snaží změnit náborová akce Buď bedňák, buď Superhero od společnosti…
17. 5. 202217. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
CNC kveten 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.