Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Burger King
Akce

Eurobest Awards ocenily zkaženost: dařilo se plesnivějícímu burgeru

Redakce MAM8. 12. 20208. 12. 2020

Soutěž kreativity představila vítěze zlatých, stříbrných a bronzových ocenění. Grand Prix zveřejní ve čtvrtek. Několik zlatých má kampaň The Moldy Whopper od Ingo Stockholm, uspěla i tuzemská agentura McCann s kampaní Fyzika.

Evropská soutěž kreativity Eurobest Awards, pořádá společnost Ascential, tedy stejná firma jako mezinárodní festival Cannes Lions, již rozdal první sérii ocenění. Zadařilo se i české agentuře McCann Prague s kampaní Fyzika pro neziskovou organizaci Brontosauři v Himalájích. Ta už mimo jiné získala zlatou Effie v kategorii Sociální, ekologický, kulturní marketing a speciální ocenění od ADC. S kampaní bodovala i produkční agentura Bistro Films, která získala dva zlaté Louskáčky v ADC Czech Creative Awards. Se stejným spotem pak získala Bistro Films jako první česká produkce zlato na festivalu Ciclope. Kampaň je také na shortlistu soutěže Epica v kategoriích Copywriting & Storytelling a Humour.

Zlatá ocenění v několika kategoriích Eurobest Awards pak získala například kampaň The Moldy Whopper pro společnost Burger King od Ingo Stockholm ze skupiny. Projekt, který nezvykle ukazuje produkt v negativním světle, měl dokázat, že v burgeru nejsou žádné konzervanty a suroviny jsou čerstvé bez chemických úprav. Takže se prostě kazí. Kampaň získala lato v kategorii Film, Film Craft, Industry Craft, PR či Print & Publishing, kde uspěla díky doprovodné kampani v tisku, která ukazovala detaily plesnivění.

PSALI JSME
Burger King ukazuje „krásu“ plesnivého burgeru

V kategoriích Brand Experience & Activation, PR či Healthcare obsadila zlaté pozice kampaň A Hard Pill to Swallow od agentury Åkestam Holst Stockholm pro společnost Apotek Hjärtat. Ta představila novou značku udržitelných medikamentů a v jejich propagaci se vymezila vůči celému farmaceutickému průmyslu, když upozornila na to, jak odpady z jeho výroby poškozují životní prostředí a tím i zdraví lidí. Pro kampaň vyrobila i speciální „léky“ z kontaminované vody, kterou běžně pijí lidí, a v níž se podle analýzy nacházely aktivní látky z léčiv na plísňové infekce, vysoký tlak, bolest, epilepsii, rakovinu i HIV.

Agentura BETC Paris pak se svou prací pro značku sportovního oblečení Lacoste uspěla se dvěma projekty. V kategoriích Film či Film Craft získala zlato kampaň Crocodile Inside, která s podtitulem „život je krásný sport“ ukázala, jak může hrozící rozchod mladého páru bořit celý svět. V kategoriích Design nebo Direct se pak dařilo kampani Crocodile Free, v níž firma upozorňovala na ohrožené živočišné druhy a jejich například kvůli americké administrativě oslabující ochranu tím, že 22. května (Mezinárodní den biologické rozmanitosti) dala místo tradičního krokodýla ve svém logu prostor právě ohroženým druhům. Ať už šlo o vývěsní štíty obchodů, účtenky, reklamy v TV i OOH nebo na dresu tenisty Novaka Djokoviće.

Další sadu zlatých medailí pak získal například krátký film Francesca vytvořený pro značku Diesel v režii agentury Publicis Italy Milan. Projekt úspěšný v kategoriích Film nebo též Film Craft vyjádřil podporu značky trans komunitě a provádí diváky přeměnou i sny, které se postupně plní hlavní hrdince.

PSALI JSME
VIDEO: Diesel podporuje v kampani trans komunitu. Diváky provádí proměnou

Kompletní přehled oceněných zveřejnila soutěž Eurobest Awards na svém webu, kde se ve čtvrtek objeví i GrandPix ceny v jednotlivých kategoriích.

×

Investiční platforma finGOOD začala poskytovat úvěry pro e-shopy

Starší článek

Digitální marketing Queensu spravuje česká agentura Marketup

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více