Foto: LEGO

Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

7. 12. 2020 10:12

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Lokální vánoční komunikace společnosti Lego staví na českých pohádkách.  V souladu s mezinárodní ATL kampaní Rebuild The World cílí na rozvoj fantazie a inspiruje ke společnému hraní rodičů s dětmi.

Základem jsou tradiční příběhy jako Červená karkulka a Perníková chaloupka, ale s novými postavami a dějovými prvky. V rámci kampaně vzniknou digitální spoty s podporou na sociálních médiích a platformách influencerů a také speciální soutěžní microsite, která podpoří interakci s cílovou skupinou rodičů.

Hlavním motivem letošní vánoční kampaně společnosti Lego je ukázat, že i notoricky známé příběhové linky českých pohádek O Červené karkulce a O perníkové chaloupce, mohou s trochou fantazie a kostek Lego ožít v každém českém obýváku. Kampaň necílí na konkrétní produktové portfolio stavebnic, ale dává vyniknout stavění s kostkami Lego.

SPOTY ZDE
Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

Spoty pomocí technologie stop-motion vypráví tradiční české pohádky trochu jinak. „Inovovaný“ pohádkový děj podpoří klíčová sdělení kampaně, zapojení fantazie a důležitost společné hry. Není proto vůbec vyloučené, že se Červená karkulka v lese projíždí na vlkovi ze stavebnice Lloydova cesta řady Lego Ninjago nebo že nad perníkovou chaloupkou přeletí helikoptéra Lego City.

Spoty budou promovány prostřednictvím digitálních formátů. Ty povedou na speciálně vytvořenou kampaňovou microsite, kde se budou shromažďovat specifická pojetí pohádkových příběhů vystavěných z kostek Lego a ukážou tak kreativitu jednotlivých soutěžících. Motivací pro všechny, kdo své výtvory do soutěže pošlou, budou samozřejmě stavebnice Lego. Získají je autoři nejoriginálnějších pohádek ze světa stavebnic Lego a fantazie. Dalším z pilířů komunikace je i strategická spolupráce s influencery. Ambasadory projektu budou například manželé Tomáš a Tamara Klusovi.

Pohádková vánoční kampaň je od agentury Ogilvy, která je autorem i realizátorem. Konkrétně za ní stojí art direktoři Jan Fryč a Ondřej Zvoníček. O copywriting se postaral kreativní ředitel Tomáš Belko a copywriterka Michaela Žemlová, realizaci kampaně zajistily Barbora Šumanská a Kristína Marčeková. Produkční procesy měla za agenturu na starosti Barbora Bajgarová, externě pak kampaň produkčně zajišťovalo Studio Buvol Animation. Nákup mediálního prostoru realizovala agentura Initiative Media Prague. Mediální investice do kampaně, která v České republice poběží do konce roku, činí zhruba 500 tisíc korun.

Detaily kampaně

Klient: Lego

Kreativní řešení: Ogilvy (Jan Fryč a Ondřej Zvoníček)

Copywriting: Ogilvy (Tomáš Belko a Michaela Žemlová)

Produkce: Studio Buvol Animation

Mediální agentura: Initiative Media Prague

Nasazení: 30. listopadu – 31. prosince 2020

Foto: LEGO

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení