Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LEGO
Marketing

Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

Irena Buřívalová7. 12. 20207. 12. 2020

Lokální vánoční komunikace společnosti Lego staví na českých pohádkách.  V souladu s mezinárodní ATL kampaní Rebuild The World cílí na rozvoj fantazie a inspiruje ke společnému hraní rodičů s dětmi.

Základem jsou tradiční příběhy jako Červená karkulka a Perníková chaloupka, ale s novými postavami a dějovými prvky. V rámci kampaně vzniknou digitální spoty s podporou na sociálních médiích a platformách influencerů a také speciální soutěžní microsite, která podpoří interakci s cílovou skupinou rodičů.

Hlavním motivem letošní vánoční kampaně společnosti Lego je ukázat, že i notoricky známé příběhové linky českých pohádek O Červené karkulce a O perníkové chaloupce, mohou s trochou fantazie a kostek Lego ožít v každém českém obýváku. Kampaň necílí na konkrétní produktové portfolio stavebnic, ale dává vyniknout stavění s kostkami Lego.

SPOTY ZDE
Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

Spoty pomocí technologie stop-motion vypráví tradiční české pohádky trochu jinak. „Inovovaný“ pohádkový děj podpoří klíčová sdělení kampaně, zapojení fantazie a důležitost společné hry. Není proto vůbec vyloučené, že se Červená karkulka v lese projíždí na vlkovi ze stavebnice Lloydova cesta řady Lego Ninjago nebo že nad perníkovou chaloupkou přeletí helikoptéra Lego City.

Spoty budou promovány prostřednictvím digitálních formátů. Ty povedou na speciálně vytvořenou kampaňovou microsite, kde se budou shromažďovat specifická pojetí pohádkových příběhů vystavěných z kostek Lego a ukážou tak kreativitu jednotlivých soutěžících. Motivací pro všechny, kdo své výtvory do soutěže pošlou, budou samozřejmě stavebnice Lego. Získají je autoři nejoriginálnějších pohádek ze světa stavebnic Lego a fantazie. Dalším z pilířů komunikace je i strategická spolupráce s influencery. Ambasadory projektu budou například manželé Tomáš a Tamara Klusovi.

Pohádková vánoční kampaň je od agentury Ogilvy, která je autorem i realizátorem. Konkrétně za ní stojí art direktoři Jan Fryč a Ondřej Zvoníček. O copywriting se postaral kreativní ředitel Tomáš Belko a copywriterka Michaela Žemlová, realizaci kampaně zajistily Barbora Šumanská a Kristína Marčeková. Produkční procesy měla za agenturu na starosti Barbora Bajgarová, externě pak kampaň produkčně zajišťovalo Studio Buvol Animation. Nákup mediálního prostoru realizovala agentura Initiative Media Prague. Mediální investice do kampaně, která v České republice poběží do konce roku, činí zhruba 500 tisíc korun.

Detaily kampaně

Klient: Lego

Kreativní řešení: Ogilvy (Jan Fryč a Ondřej Zvoníček)

Copywriting: Ogilvy (Tomáš Belko a Michaela Žemlová)

Produkce: Studio Buvol Animation

Mediální agentura: Initiative Media Prague

Nasazení: 30. listopadu – 31. prosince 2020

×

Plzeňský Prazdroj otevřel dárkovou prodejnu v centru Prahy

Starší článek

ČRo spustí nové digitální stanice: Radiožurnál sport a vysílání pro seniory

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

V Praze odstartuje kampaň k očkování. Opírá se o kreativu DDB

Hlavní město Praha spouští vlastní informační kampaň k očkování. Spojilo se s agenturou DDB, která už před časem nabídla státu sedm kreativních…
25. 1. 202125. 1. 2021
Akce

Nejlepší rozhovor či reportáž? Novinářská cena uzavírá nominace …

Až do 1. února může široká veřejnost, redakce i novináři nominovat nejlepší žurnalistické práce do soutěže Novinářská cena, kterou…
25. 1. 202125. 1. 2021
Média

Zločiny Velké Prahy. V neděli startuje nový seriál České televize

Píše se rok 1922 a společně s ním vzniká i Velká Praha – k centru se připojují Dejvice, Břevnov, Smíchov, Žižkov, Karlín, Nusle…
25. 1. 202125. 1. 2021
Lidé

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Sazka bude mít od února nového generálního ředitele. Stane se jím Aleš Veselý, který v loterijní společnosti dosud zastával pozici ředitele…
25. 1. 202125. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více