Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LEGO
Marketing

Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

Irena Buřívalová7. 12. 20207. 12. 2020

Lokální vánoční komunikace společnosti Lego staví na českých pohádkách.  V souladu s mezinárodní ATL kampaní Rebuild The World cílí na rozvoj fantazie a inspiruje ke společnému hraní rodičů s dětmi.

Základem jsou tradiční příběhy jako Červená karkulka a Perníková chaloupka, ale s novými postavami a dějovými prvky. V rámci kampaně vzniknou digitální spoty s podporou na sociálních médiích a platformách influencerů a také speciální soutěžní microsite, která podpoří interakci s cílovou skupinou rodičů.

Hlavním motivem letošní vánoční kampaně společnosti Lego je ukázat, že i notoricky známé příběhové linky českých pohádek O Červené karkulce a O perníkové chaloupce, mohou s trochou fantazie a kostek Lego ožít v každém českém obýváku. Kampaň necílí na konkrétní produktové portfolio stavebnic, ale dává vyniknout stavění s kostkami Lego.

SPOTY ZDE
Do vánoční kampaně Lega od Ogilvy se zapojí i Klusovi. Spoty vypráví pohádky jinak

Spoty pomocí technologie stop-motion vypráví tradiční české pohádky trochu jinak. „Inovovaný“ pohádkový děj podpoří klíčová sdělení kampaně, zapojení fantazie a důležitost společné hry. Není proto vůbec vyloučené, že se Červená karkulka v lese projíždí na vlkovi ze stavebnice Lloydova cesta řady Lego Ninjago nebo že nad perníkovou chaloupkou přeletí helikoptéra Lego City.

Spoty budou promovány prostřednictvím digitálních formátů. Ty povedou na speciálně vytvořenou kampaňovou microsite, kde se budou shromažďovat specifická pojetí pohádkových příběhů vystavěných z kostek Lego a ukážou tak kreativitu jednotlivých soutěžících. Motivací pro všechny, kdo své výtvory do soutěže pošlou, budou samozřejmě stavebnice Lego. Získají je autoři nejoriginálnějších pohádek ze světa stavebnic Lego a fantazie. Dalším z pilířů komunikace je i strategická spolupráce s influencery. Ambasadory projektu budou například manželé Tomáš a Tamara Klusovi.

Pohádková vánoční kampaň je od agentury Ogilvy, která je autorem i realizátorem. Konkrétně za ní stojí art direktoři Jan Fryč a Ondřej Zvoníček. O copywriting se postaral kreativní ředitel Tomáš Belko a copywriterka Michaela Žemlová, realizaci kampaně zajistily Barbora Šumanská a Kristína Marčeková. Produkční procesy měla za agenturu na starosti Barbora Bajgarová, externě pak kampaň produkčně zajišťovalo Studio Buvol Animation. Nákup mediálního prostoru realizovala agentura Initiative Media Prague. Mediální investice do kampaně, která v České republice poběží do konce roku, činí zhruba 500 tisíc korun.

Detaily kampaně

Klient: Lego

Kreativní řešení: Ogilvy (Jan Fryč a Ondřej Zvoníček)

Copywriting: Ogilvy (Tomáš Belko a Michaela Žemlová)

Produkce: Studio Buvol Animation

Mediální agentura: Initiative Media Prague

Nasazení: 30. listopadu – 31. prosince 2020

×

Plzeňský Prazdroj otevřel dárkovou prodejnu v centru Prahy

Starší článek

ČRo spustí nové digitální stanice: Radiožurnál sport a vysílání pro seniory

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více