Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
mobil,influencer,internet
Foto: pxfuel.com
Marketing

DATA: Výsledky spolupráce s influencery neměří tři čtvrtiny firem v Česku

Redakce MAM22. 12. 202022. 12. 2020

České firmy využívají podle studie firmy WeDigital influencer marketing zatím jen minimálně. Z celkového počtu 1266 oslovených značek a firem v rámci panelu Instant research společnosti Ipsos uvedlo alespoň jednu zkušenost s influencer marketingem pouhých 14 procent dotázaných. Třetina respondentů o spolupráci s influencery pak neuvažuje ani v budoucnu.

Firmy, které se do spolupráce s influencery pouští, uvádějí, že si je nejčastěji vybírají podle obsahu, který tvoří. Až druhé místo na pomyslném žebříčku důležitosti mezi zadavateli obsadil počet sledujících. Až na samotném konci zůstal vzhled influencera.

Většina spoluprací s influencery se v Česku odehrává na Instagramu. Nejvíce sítí při spolupráci s influencery (v průměru 3) využívají firmy z oblasti cestovního ruchu a mobility. Tik Tok využívá zatím jen 12 procent dotázaných. Nejčastěji patří do oborů zdraví a krása, či móda a doplňky.

Zavřít reklamu

Vydavatelství Mladá fronta skončilo. Soud zastavil jeho provoz

Starší článek

Evropa 2 už není jen o Marešovi a Hezuckém, míní ředitelka skupiny Active

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Gabčík, Kubiš a další parašutisté na sběratelské edici Heffronu

Palírna U Zeleného stromu navazuje na edice sběratelských etiket. Aktuální vzdá hold parašutistům, kteří položili život v boji za svobodu.
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Zálohované lahve musí přijít

Lidé jsou pro vratné lahve. Od nás jako výrobců očekávají, že přineseme řešení, říká šéf marketingu Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
18. 5. 202217. 5. 2022
Marketing

V dubnu si výrazně polepšila venkovní reklama

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v dubnu co do objemu nejlépe…
18. 5. 202218. 5. 2022
Marketing

Někteří obchodníci se úplně loučí s tištěnými letáky

Četné nápisy na schránkách činžovních domů „Nevhazovat letáky“ už možná do pár let nebudou potřeba. S rostoucími cenami papíru a zvyšujícími se náklady na…
18. 5. 202218. 5. 2022
Reklama
CNC kveten 2022
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.