Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

Český rozhlas získal vysílací licenci pro olympijské hry 2022 a 2024

Redakce MAM30. 12. 202030. 12. 2020

Český rozhlas nabídne sportovní vysílání ze zimních olympijských her 2022 v Pekingu i letní olympiády 2024 v Paříži v plném rozsahu. Vysílací licenci získal od společnosti Discovery Communications. Stejně jako v posledních letech to bude znamenat přítomnost reportérů Českého rozhlasu přímo v místě dění těchto sportovních svátků a zajištění aktuálního servisu pro posluchače.

„Český rozhlas dělá maximum pro to, aby velké sportovní podniky ve svém programu ponechal. Dnes můžeme fanoušky sportovního vysílání Českého rozhlasu potěšit. Díky dohodě se společností Discovery Communications, která je majitelem veškerých práv pro celou Evropu, můžeme zprostředkovat neopakovatelnou atmosféru nejen zimních olympijských her v roce 2022, ale také těch letních, které se uskuteční o dva roky později v Paříži,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

PSALI JSME
ČRo spustí nové digitální stanice: Radiožurnál sport a vysílání pro seniory

Český rozhlas je v současném okamžiku jediným rozhlasovým vysílatelem na území České republiky, který získal neomezenou licenci na vysílání z letních i zimních olympijských her v letech 2022 a 2024. Nabídne tak plnohodnotné zpravodajství z obou olympiád na všech stanicích, včetně nové digitální stanice ČRo Radiožurnál Sport.

„Český rozhlas dává tradičně olympijským hrám ve vysílání velký prostor. Získání vysílacích práv je pro nás skvělou zprávou a zároveň velkým závazkem. Už nyní se začneme připravovat na to, abychom posluchačům zprostředkovali co nejlepší sportovní zážitky přímo z místa konání olympijských her. Zejména program stanice Radiožurnál a digitální stanice Český rozhlas Radiožurnál Sport nabídne jako vždy živé vstupy, přenosy důležitých sportovních klání i ohlasy českých sportovců či expertů,“ uvedl ředitel Zpravodajství Českého rozhlasu Jan Pokorný.

×

VIDEO: Očkování propagují 100 let staré verše. Vláda dostala kreativu spotu zdarma

Starší článek

Soukup je prý vážným zájemcem o Mladou frontu. A 11 chce koupit Euro

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021
Média

Středoškoláci nejvíce věří ČT, pětina sleduje dezinformační …

Studenti středních škol z médií nejvíce důvěřují zpravodajství České televize (67 %), nejméně naopak zábavním a bulvárním deníkům. Vyplývá…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Electro World přebírá K+B Expert. Celkem bude mít čtyři desítky prodejen

Síť elektro prodejen Electro World se v ČR rozroste o 21 prodejen K+B Expert. Společnost NAY, která v česku vlastní prodejny Electro World, se…
19. 1. 202119. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle přerostou. Loňský…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více