Češi získali v eventové soutěži Bea World 2020 pět ocenění

17. 12. 2020 12:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na mezinárodním festivalu eventů a živé komunikace vybojovali čeští zástupci hned pět cen. Čtyři míří do kreativní agenturu JAD Productions a společnost XLAB realtime, jedna pak ke spojení firem The Lego Group a Event Arena.

Češi zápolili v mezinárodní konkurenci 188 přihlášených projektů z 23 zemí. Zlatem byla oceněna virtuální konference pro českou pojišťovnu Direct.

Mezi vlastními projekty dvakrát stříbrem bodovala sérií live stream konferencí Anti-Panic Platform realizovaných ve spolupráci s Aspen Institute CE jakožto prvním českým počinem a pomocí v reakci na nastalou krizi.

V „bronzovém“ případě šlo o transformaci taneční školy Dance Academy Prague do live stream provozu, kdy díky spojení s partnerem T-mobile nabídli zdarma taneční lekce na dálku dětem a rodinám uzavřeným v karanténě. Všechny ceny putují za JAD Productions a XLAB realtime.

Poslední „bronzová“ cena zamířila za společnostmi The Lego Group a Event Arena v kategorii B2I Digital/Hibryd Event.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.