Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Marketing & Media
Akce

Češi získali na ADCE Awards šest „medailí“. Zlato má Breaking the Silence

Redakce MAM17. 12. 202017. 12. 2020

Jedno zlato, pět stříbrných ocenění a k tomu šest nominací získaly tuzemské agentury na soutěži pořádané evropským Art Directors Clubem. Nejúspěšnější je VMLY&R s kampaní pro Post Bellum.

Evropské Grand Prix bude představeno během přenosu galavečera, jehož záznam můžete zhlédnout zde:

Za Česko nejúspěšnější kampaň Breaking the Silence od kreativní agentury VMLY&R Prague a produkční společnosti Bistro Films získala v evropské soutěži designu a reklamy ADCE Awards zlato v kategorii Film & Audio pro reklamy v TV a kině. Kampaň s třemi spoty od režiséra Marka Partyše zobrazuje autentické příběhy z různých desetiletí 20. století o lidech, kteří bojovali proti vládnoucímu režimu a mnohokrát se ocitli v situacích, kdy jen mlčení mohlo zachránit jejich životy. „Naší kampaní pro Paměť národa, největší veřejnou databázi příběhů očitých svědků v Evropě, říkáme, že nyní potřebujeme, aby udělali pravý opak – aby promluvili a jejich příběhy tak mohly být zachovány pro budoucí generace,“ uvádějí k tomu z agentury. Projekt uspěl i v tuzemských soutěžích, například v soutěži ADC Czech Creative Awards, kde získal zlato kategorii TV/Cinema a stříbro za Online film. K tomu si VMLY&R Prague může ještě za vizuály pro Post Bellum připsat nominaci v kategorii Craft – Photography.

Na ADCE Awards pak rovněž uspěla kampaň Fyzika od kreativní agentury McCann Prague a produkční společnosti Bistro Films pro neziskovou organizaci Brontosauři v Himalájích – získala dvě stříbra, za Online Video a Craft – direction, cinematography and editing v kategorii Film & Audio. Rovněž bodovala v národním kole ADC Awards, kde získala zlato za Online film i v kategorii Craft – film.

Další stříbro, získané v podkategorii Craft – direction, cinematography and editing a doplněné nominací za Craft – music and sound, poputuje do agentury Scholz & Friends Prague za práci na kampani pro značku ručně šitých rukavic Engelmüller. Její spot odkazuje na letošní 71. výročí od vítězství vozu české výroby Aero Minor na legendárním závodě v Le Mans. „Na podporu tohoto výročí a současně i návratu vozu Aero Minor na slavný závod byla vytvořena limitovaná kolekce rukavic tradičního českého výrobce Engelmüller, z jejíhož prodeje je část výtěžku věnována jako příspěvek spolku Le Mans Redux, který se s tímto vozem chce pokusit zopakovat úspěch i v roce 2020,“ píše k tomu agentura, která na českých cenách ADC obdržela zlato za Film craft, stříbro za Sound & Music a bronz v kategorii Online film.

Kampaň From the Future World od Wunderman Thompson Prague pro Komerční banku získala stříbro za Craft – music and sound. V ní s pomocí umělé inteligence AIVA 115 let po smrti skladatele Antonína Dvořáka dokončila jednu z jeho rozpracovaných skladeb. V premiéře ji před rokem odehrál orchestr PKF — Prague Philharmonia. V tuzemské soutěžá ADC pak posbírala zlato v kategorii Sound & Music, stříbro pro Inovace a bronz za Brand experience.

Poslední stříbrné ocenění pro Českou republiku ukořistila v kategorii Brand Experience za PR/Events (a nominaci v kategorii Integrated & Innovation for non-profit/public service/NGO) agentura WMC/Grey pro společnost Actum s kampaní Hackathon #Znamkamarada. Antikorupční kampaň, která pomohla ke zrušení předražené státní zakázky na e-shop na dálniční známky, na národní úrovni získala nejen v zlato v kategorii Campaign for good a bronz v případě Digital — web pages/microsites v soutěži ADC Czech Creative Awards, ale také Grand Prix na české Effie.

Další projekty, které se za českou republiku dostaly mezi nominace na ocenění ADCE Awards byly v kategorii Craft – Photography vizuály pro designérské studio Nastassia Aleinikava od agentury Creative Embassy. A projekt Telefonní budky od agentury Oliver Marketing pro operátora O2 Czech Republic, jenž se nominoval v kategorii Brand Experience – New use of media.

×

Nejvíce se líbil zkažený burger. Na cenách Epica bodovaly i české agentury

Starší článek

Díky covidu jsme dohnali světové trendy v PR, říká šéf APRA Schober

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více