Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Marketing & Media
Akce

Češi získali na ADCE Awards šest „medailí“. Zlato má Breaking the Silence

Redakce MAM17. 12. 202017. 12. 2020

Jedno zlato, pět stříbrných ocenění a k tomu šest nominací získaly tuzemské agentury na soutěži pořádané evropským Art Directors Clubem. Nejúspěšnější je VMLY&R s kampaní pro Post Bellum.

Evropské Grand Prix bude představeno během přenosu galavečera, jehož záznam můžete zhlédnout zde:

Za Česko nejúspěšnější kampaň Breaking the Silence od kreativní agentury VMLY&R Prague a produkční společnosti Bistro Films získala v evropské soutěži designu a reklamy ADCE Awards zlato v kategorii Film & Audio pro reklamy v TV a kině. Kampaň s třemi spoty od režiséra Marka Partyše zobrazuje autentické příběhy z různých desetiletí 20. století o lidech, kteří bojovali proti vládnoucímu režimu a mnohokrát se ocitli v situacích, kdy jen mlčení mohlo zachránit jejich životy. „Naší kampaní pro Paměť národa, největší veřejnou databázi příběhů očitých svědků v Evropě, říkáme, že nyní potřebujeme, aby udělali pravý opak – aby promluvili a jejich příběhy tak mohly být zachovány pro budoucí generace,“ uvádějí k tomu z agentury. Projekt uspěl i v tuzemských soutěžích, například v soutěži ADC Czech Creative Awards, kde získal zlato kategorii TV/Cinema a stříbro za Online film. K tomu si VMLY&R Prague může ještě za vizuály pro Post Bellum připsat nominaci v kategorii Craft – Photography.

Na ADCE Awards pak rovněž uspěla kampaň Fyzika od kreativní agentury McCann Prague a produkční společnosti Bistro Films pro neziskovou organizaci Brontosauři v Himalájích – získala dvě stříbra, za Online Video a Craft – direction, cinematography and editing v kategorii Film & Audio. Rovněž bodovala v národním kole ADC Awards, kde získala zlato za Online film i v kategorii Craft – film.

Další stříbro, získané v podkategorii Craft – direction, cinematography and editing a doplněné nominací za Craft – music and sound, poputuje do agentury Scholz & Friends Prague za práci na kampani pro značku ručně šitých rukavic Engelmüller. Její spot odkazuje na letošní 71. výročí od vítězství vozu české výroby Aero Minor na legendárním závodě v Le Mans. „Na podporu tohoto výročí a současně i návratu vozu Aero Minor na slavný závod byla vytvořena limitovaná kolekce rukavic tradičního českého výrobce Engelmüller, z jejíhož prodeje je část výtěžku věnována jako příspěvek spolku Le Mans Redux, který se s tímto vozem chce pokusit zopakovat úspěch i v roce 2020,“ píše k tomu agentura, která na českých cenách ADC obdržela zlato za Film craft, stříbro za Sound & Music a bronz v kategorii Online film.

Kampaň From the Future World od Wunderman Thompson Prague pro Komerční banku získala stříbro za Craft – music and sound. V ní s pomocí umělé inteligence AIVA 115 let po smrti skladatele Antonína Dvořáka dokončila jednu z jeho rozpracovaných skladeb. V premiéře ji před rokem odehrál orchestr PKF — Prague Philharmonia. V tuzemské soutěžá ADC pak posbírala zlato v kategorii Sound & Music, stříbro pro Inovace a bronz za Brand experience.

Poslední stříbrné ocenění pro Českou republiku ukořistila v kategorii Brand Experience za PR/Events (a nominaci v kategorii Integrated & Innovation for non-profit/public service/NGO) agentura WMC/Grey pro společnost Actum s kampaní Hackathon #Znamkamarada. Antikorupční kampaň, která pomohla ke zrušení předražené státní zakázky na e-shop na dálniční známky, na národní úrovni získala nejen v zlato v kategorii Campaign for good a bronz v případě Digital — web pages/microsites v soutěži ADC Czech Creative Awards, ale také Grand Prix na české Effie.

Další projekty, které se za českou republiku dostaly mezi nominace na ocenění ADCE Awards byly v kategorii Craft – Photography vizuály pro designérské studio Nastassia Aleinikava od agentury Creative Embassy. A projekt Telefonní budky od agentury Oliver Marketing pro operátora O2 Czech Republic, jenž se nominoval v kategorii Brand Experience – New use of media.

Zavřít reklamu

Nejvíce se líbil zkažený burger. Na cenách Epica bodovaly i české agentury

Starší článek

Díky covidu jsme dohnali světové trendy v PR, říká šéf APRA Schober

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.