Foto: Lidé a Země

Časopis Lidé a Země prošel redesignem: klíčové má být zvětšení formátu

28. 12. 2020 16:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Cestopisný měsíčník Lidé a Země z portfolia mediálního domu Czech News Center mění od nového roku svou podobu. Grafické proměny se časopis, jehož následující číslo vyjde 13. ledna, dočkal se vstupem do své sedmdesáté sezóny.

Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu, redesignem prošla vnitřní grafika a faceliftu se dočkalo i logo, které získalo zaoblenější kontury a na titulní straně opouští žlutou barvu.

„Během celého roku jsme sbírali podněty od čtenářů, předplatitelů i našich fanoušků a tyto průzkumy nám ukázaly jasný směr. Zachovat, a ještě posílit základní prvky identity časopisu: autentické reportáže z cest, špičkové fotografie, pevnou redakční strukturu a grafickou čistotu a přehlednost. Zároveň jsme vyslyšeli četná přání na rozšíření redakčního obsahu,“ popisuje Jakub Kouřil, brand manažer měsíčníku Lidé a Země.

ČTĚTE TAKÉ
Vydavatelství Mladá fronta skončilo. Soud zastavil jeho provoz

Stěžejní náplní časopisu tak nadále zůstávají původní cestovatelské reportáže osvědčených autorů i nových tváří a kvalitní fotografie, ale přibyly kratší redakční formáty, nové rubriky a časopis počítá i s užším zapojením čtenářů, například prostřednictvím Instagramu, v každém čísle.

 „Redesign je přirozeným završením změn, které se v časopise odehrávaly v posledních dvou letech. Za klíčové považujeme zvětšení formátu, který jednak umožňuje působivější vyznění fotografií a rozšíření obsahu včetně nových rubrik, ale také lépe souzní s cestovatelskou tematikou, jíž si spojujeme se širokým pohledem na svět, rozšiřováním obzorů a volností,“ vysvětluje šéfredaktor titulu Honza Čermák.

Dle aktuálních dat ABC ČR se prodaný náklad časopisu Lidé a Země po celý rok 2020 pohybuje kolem 12,5 tis. kusů. Na základě posledních zveřejněných dat Media Projetu za 2.+3.Q 2020 pak čte časopis Lidé a Země 159 tis. čtenářů. 

Foto: Lidé a Země

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.