Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: BusinessInfo.cz, MAM
Média

BusinessInfo.cz si hledá nové dodavatele. S Mladou frontou pokračovat nemůže

Irena Buřívalová29. 12. 202029. 12. 2020

Portál pro podnikání a export, jehož realizaci zajišťuje státní agentura CzechTrade, hledá nové dodavatele redakčního obsahu. Tyto služby doposud zajišťovali serveru BusinessInfo.cz zaměstnanci vydavatelství Mladá fronta, jehož provoz byl před svátky definitivně ukončen. Insolvenční správkyně Petra Hýsková se ještě nedávno vyjadřovala v tom smyslu, že online divize MF a projekt BusinessInfo.cz jsou jedinou ziskovou částí vydavatelství.

Situace se ale změnila a CzechTrade si musí hledat nové tvůrce obsahu a zároveň poskytovatele služeb kontaktního centra pro zodpovídání dotazů uživatelům portálu a služeb spojených s provozem a rozvojem portálu.

Celkem má zakázka v hodnotě něco málo přes 33 milionů korun bez DPH trvat čtyři roky. Zájemci mají předkládat své nabídky do 29. ledna 2021. Informace vyplývá z Věstníku veřejných zakázek.

PSALI JSME
BusinessInfo.cz si hledá nové dodavatele. S Mladou frontou pokračovat nemůže

Platnost aktuální Rámcové dohody o poskytování redakčních služeb s MF měla končit až 30. listopadu 2021. MF získalo kontrakt v roce 2013. „Od počátku se jedná o ziskový projekt, který nebyl nikdy v červených číslech. Přínos pro MF se pohybuje řádově v desítkách tisíc korun za měsíc, přičemž rozdíl příjmů a nákladů dosahuje v procentech každý měsíc dvouciferné hodnoty,“ psala ještě nedávno Hýsková.

A šéfredaktor BusinessInfo.cz Pavel Hubáček ji prostřednictvím úředního dopisu popisoval činnost redakce následně: „Kolegyně a kolegové plní úkoly průběžné a ad hoc zadané. Mezi ty první patří například denní monitoring čtyř redakčních emailů a publikace na nich došlých zadání a zpráv, monitoring konkrétních webů a publikace vybraných zpráv na web BusinessInfo.cz, vkládání záznamů do kalendáře akcí, údržba databáze formulářů pro podnikatele (cca 1400 záznamů) nebo údržba informačních speciálů (např. www.businessinfo.cz/koronavirus, www.businessinfo.cz/faq). Mezi ad hoc zadání patří psaní článků (příběhy úspěchu firem, exportérů či startupů nebo návody, jak vyplnit daňové přiznání), výroba videí nebo zpracování zadání pro CzechTrade.“

Zavřít reklamu

Značka si má za něčím stát, říká brand manažer Footshopu

Starší článek

Češi na Štědrý den nejvíce objednávali pizzu. Následovala ji tuzemská kuchyně

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.