Foto: BusinessInfo.cz, MAM

BusinessInfo.cz si hledá nové dodavatele. S Mladou frontou pokračovat nemůže

29. 12. 2020 10:12

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Portál pro podnikání a export, jehož realizaci zajišťuje státní agentura CzechTrade, hledá nové dodavatele redakčního obsahu. Tyto služby doposud zajišťovali serveru BusinessInfo.cz zaměstnanci vydavatelství Mladá fronta, jehož provoz byl před svátky definitivně ukončen. Insolvenční správkyně Petra Hýsková se ještě nedávno vyjadřovala v tom smyslu, že online divize MF a projekt BusinessInfo.cz jsou jedinou ziskovou částí vydavatelství.

Situace se ale změnila a CzechTrade si musí hledat nové tvůrce obsahu a zároveň poskytovatele služeb kontaktního centra pro zodpovídání dotazů uživatelům portálu a služeb spojených s provozem a rozvojem portálu.

Celkem má zakázka v hodnotě něco málo přes 33 milionů korun bez DPH trvat čtyři roky. Zájemci mají předkládat své nabídky do 29. ledna 2021. Informace vyplývá z Věstníku veřejných zakázek.

PSALI JSME
BusinessInfo.cz si hledá nové dodavatele. S Mladou frontou pokračovat nemůže

Platnost aktuální Rámcové dohody o poskytování redakčních služeb s MF měla končit až 30. listopadu 2021. MF získalo kontrakt v roce 2013. „Od počátku se jedná o ziskový projekt, který nebyl nikdy v červených číslech. Přínos pro MF se pohybuje řádově v desítkách tisíc korun za měsíc, přičemž rozdíl příjmů a nákladů dosahuje v procentech každý měsíc dvouciferné hodnoty,“ psala ještě nedávno Hýsková.

A šéfredaktor BusinessInfo.cz Pavel Hubáček ji prostřednictvím úředního dopisu popisoval činnost redakce následně: „Kolegyně a kolegové plní úkoly průběžné a ad hoc zadané. Mezi ty první patří například denní monitoring čtyř redakčních emailů a publikace na nich došlých zadání a zpráv, monitoring konkrétních webů a publikace vybraných zpráv na web BusinessInfo.cz, vkládání záznamů do kalendáře akcí, údržba databáze formulářů pro podnikatele (cca 1400 záznamů) nebo údržba informačních speciálů (např. www.businessinfo.cz/koronavirus, www.businessinfo.cz/faq). Mezi ad hoc zadání patří psaní článků (příběhy úspěchu firem, exportérů či startupů nebo návody, jak vyplnit daňové přiznání), výroba videí nebo zpracování zadání pro CzechTrade.“

Foto: BusinessInfo.cz, MAM

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení