Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Náš Region
Média

A 11 převzalo vydavatelství Periskop. Bude součástí titulů Náš Region

Irena Buřívalová30. 12. 202030. 12. 2020

Vydavatelství A 11 kupuje příbramské vydavatelství Periskop, které již 32 let vydává stejnojmenný čtrnáctideník. Ten slouží jako informační zdroj především pro obyvatele Příbramska, Dobříšska, Sedlčanska, Březnicka, Rožmitálska, Jinecka, Mníšecka a Mirovicka. Pro vydavatelství A 11 jde za poslední dobu již o druhé spojení s regionálním vydavatelem v této oblasti.

V srpnu 2020 koupila společnost A 11 lokální Podbrdské noviny. I Periskop plánuje začlenit do své sítě novin pod názvem Náš Region Příbramsko – Periskop. Zachována zůstane nejen stávající redakce novin, ale i její sídlo v centru Příbrami.

„Náš Region Příbramsko vychází v lokalitě už dlouho a vždy jsem sledoval skvělou práci, kterou paní Brožová na Periskopu odvádí. Vztah čtenářů k novinám je až neuvěřitelný. Pevně doufám, že se nám podaří navázat na dobře odvedenou práci a Náš Region Příbramsko – Periskop bude i nadále místním obyvatelům přinášet důležité informace z jejich bydliště,“ říká majitel vydavatelství A 11 Aleš Zavoral.

Zakladatelka a šéfredaktorka Periskopu Zdenka Brožová spojení s Naším Regionem vítá. “Určitě se nemýlím, když budu tvrdit, že většina regionálních vydavatelů každý rok, ne-li každý půlrok zvažuje, co s novinami dál. Většinu inzerce přebírá internet a zbytek městské zpravodaje tvářící se jako nezávislé noviny. Jsou sice vyráběné za naše společné peníze, ale tahle nekalá konkurence našim politikům zřejmě nevadí. Pořádnou ranou, jako pro všechny OSVČ nebo malé prodejce je samozřejmě také současná covidová pandemie,“ dodala Zdenka Brožová.

PSALI JSME
A11 vstupuje s titulem Náš REGION do Dačic, Telče a Moravských Budějovic

Náš Region Příbramsko – Periskop bude nově vycházet každých 14 dní zdarma s distribucí na více než stovce míst v Příbrami a okolí.

×

Soukup je prý vážným zájemcem o Mladou frontu. A 11 chce koupit Euro

Starší článek

Kytary.cz atakují miliardu v tržbách. Kreativu si řešíme sami, říká šéf marketingu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více