Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Gap
Marketing

Zpěváci Eva Salvatore Burešová a Majk Spirit se stali ambasadory Gap

Redakce MAM16. 11. 202018. 11. 2020

Eva Salvatore Burešová, česká zpěvačka, herečka a matka se společně se slovenským rapperem Majkem Spiritem, stala lokální ambasadorkou americké značky Gap.

„Rádi bychom co nejvíce zvýšili povědomí o značce, proto jsme se rozhodli pro úzkou spolupráci s lokálními ambasadory. S cílem zůstat relevantní pro české a slovenské zákazníky jsme se snažili vybrat někoho, kdo nejen skvěle reprezentuje oba trhy, ale zároveň také sdílí hodnoty značky Gap. Těší mě, že jsme se domluvili na spolupráci právě s Evou Salvatore Burešovou a Majkem Spiritem, kteří nám pomohou s uvedením značky v Čechách a na Slovensku,“ zmiňuje Jan Fahoun, jednatel společnosti C.S. Retail 1969, s.r.o., výhradním distributorem značky Gap pro český a slovenský trh.

„Jsem velmi ráda, že jedna z mých nejoblíbenějších amerických značek je konečně v prodeji i v České republice. A ještě větší radost mám, že si mě vybrali jako ambasadorku. Je skvělé, když se můžete obléct stylově a zároveň pohodlně. A jako matka teď navíc ocením, že to samé mohu dopřát i svému synovi. Do dětské kolekce GAP jsem se zamilovala na první pohled,“ dodává ke spolupráci Eva Salvatore Burešová.

Prvním krokem společné spolupráce mezi Evou Salvatore Burešovou a značkou Gap je série fotografií představující novinky z kolekce Gap Holiday 2020. Fotografie mají být inspirací, jak kombinovat produkty z řady Denim a Gap Logo. Snímky, které vznikaly v lokální produkci budou využity v rámci online kampaně v Čechách a na Slovensku.

×

Na trh míří měsíčník Premium Guide, první číslo ve spolupráci s Amazing Places

Starší článek

Sportisimo plánuje v příštím roce dvacet nových prodejen na stávajících trzích

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více