Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Prima
Marketing

Značky KB, Kotányi a Potten & Pannen budou „vařit“ na Primě. I s Pohlreichem

Irena Buřívalová3. 11. 202025. 11. 2020

Televize Prima pokračuje v komerčních formátech, které umožňují značkám spojit se s tématem, které je pro ně zajímavé, a objevit se v prostoru, který diváky baví více, než klasická reklama. Posledním takovým projektem je spolupráce s Komerční bankou, značkou koření Kotányi a kuchyňským nádobím a doplňky Potten & Pannen – Staněk na dalším pořadu šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha.  

Pohlreich ve čtvrtečním osmidílném pořadu (premiéra byla 29. října ve 22:50) radí divákům, jak být Šéfem za pár minut. Nabídne tipy, jak vařit chytře, dobře a tak, aby nezruinovali rodinný rozpočet. Ke spolupráci si tentokrát přizval také známou cukrářku Ivetu Fabešovou. „Člověk by nikdy neměl rezignovat na to, co jí, protože i z jednoduchých surovin se dá vařit skromně, chytře a skvěle,“ říká k novince Zdeněk Pohlreich. 

„Podpora Zdeňka Pohlreicha a jeho pořadů se pro nás stala tradicí. Spolupráce na tomto projektu je plynulým pokračováním dlouholetého partnerství, které odráží naši společnou filozofii – vysoké standardy kvality, profesionální přístup a edukaci veřejnosti v oblastech, kterým se věnujeme. I pro nás jsou to totiž nezbytné ingredience našeho působení na trhu,“ uvádí David Šmahel, šéf marketingové komunikace Komerční banky. Bance reklamní plnění zajistila agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.

„Zdeněk Pohlreich je dlouhodobě naším lektorem v prémiové škole vaření Gourmet Academy. Od roku 2015 s ním realizujeme Pohlreich Selection, což je výběr z našich top produktů, které sám používá a neváhá se za ně zaručit. Od září máme v prodeji novou edici, kterou aktivně používá i ve svém novém pořadu Šéfem za pár minut. V každém díle tak uvidíte vybrané produkty v akci a v závěru pořadu jsme pro diváky připravili i soutěž o produkty právě z této řady,“ řekl Zbyněk Janyška marketing & sales director Potten & Pannen – Staněk.

PSALI JSME
Kaufland spouští kulinářský miniseriál na TV Prima. I s Jaromírem Jágrem

Na Primě se vaří i s Kauflandem a hokejisty v kulinářském miniseriálu Kuchyně na ledu. „Je to jen jeden z kreativních konceptů, které u některých klientů děláme. Máme i pořad KB interview, zaměřený na rozhovory Martina Moravce o příbězích podnikatelů, u kterého jsme navázali spolupráci s Komerční bankou. Propojujeme se ale i s dalšími různými odvětvími. Jedná se o společnosti z oblasti FMCG, finančního sektoru a sektoru spotřebního zboží, jako další příklady můžeme uvést Coca-Colu, Vodafone, Spinmaster, Mazagrande nebo Mattoni,“ řekl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška nedávno MAM. Media Club zastupuje Televizi Prima v prodejích inzerce. 

×

V Česku odstartovala služba WeDo, nástupce Uloženky a In Time

Starší článek

Ogilvy hlásí osm nových klientů: Microsoft, Heureka či ministerstvo průmyslu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více