Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Marketing

Zákazníci Datartu mohou nově vyzvedávat zboží v pobočkách Zásilkovny

Redakce MAM12. 11. 202025. 11. 2020

K vyzvednutí zboží zakoupeného v e-shopu mohou zákazníci Datartu nově využít poboček Zásilkovny. Prodejce spotřební elektroniky tak doplňuje stávající síť prodejen s možností osobního odběru o téměř čtyři tisíce výdejních míst. Možnost doručení zboží do Zásilkovny mohou lidé využít pro balíky do deseti kilogramů.

„Hustou sít sto šesti našich prodejen v Česku, kde si lidé mohou vyzvedávat zboží objednané v e-shopu, jsme rozšířili o výdejní místa Zásilkovny. Cílem je usnadnit zákazníkům nakupování přes internet a ještě víc se jim přiblížit. Navíc mohou lidé díky trasování sledovat stav zásilky a v okamžiku, kdy je pro ně zboží připraveno k vyzvednutí, obdrží zprávu a email s heslem pro odběr balíku,“ řekla Eva Kočicová, mluvčí značky Datart.

PSALI JSME
Vyneseme výš než do základního tábora, hlásá Datart v nových spotech

„Jsme rádi, že mezi našich téměř 30 000 spolupracujících e-shopů přibude další skvělá značka. Výdejní místa Zásilkovny jsou stále více oblíbenějším způsobem, jak si zákazníci své zásilky vyzvedávají. Sami si volí čas, kdy si zásilku vyzvednou a její výdej trvá v průměru 20 sekund, nemusí tak čekat ve frontách nebo doma na kurýra,“ doplnil Milan Šmíd, marketingový ředitel skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.

Lidé k vyzvednutí mohou využít kterékoliv výdejní místo ze zhruba 3 700 zásilkoven, a to pro zboží do deseti kilogramů s maximální délkou nejdelší strany balíku 110 cm nebo součtem všech stran do 130 centimetrů. Služba je zpoplatněna 59 korunami. Zásilkovnu mohou zákazníci využívat také na Slovensku, kde Datart spolupráci zahájil již v průběhu října.

×

KOMENTÁŘ: Efektivita a kreativita nefungují odděleně

Starší článek

Mladá fronta se možná prodá do konce listopadu. Vydavatelství jde do aukce

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více