Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Anzu.io
Marketing

WPP se spojila s Anzu.io, značkám společně nabídnou reklamy ve hrách

Pavel Hejkrlík26. 11. 202026. 11. 2020

Komunikační skupina WPP oznámila partnerství se startupem Anzu.io, který se specializuje na integraci reklamy do počítačových a mobilních her. Společně chtějí značkám nabídnout reklamní standardy v oblasti her a e-sportu. 

Segment videoher zažívá i vlivem opatření kolem covid boom, jak lidé tráví během dne více času mimo práci nebo výuku ve školách. WPP a její agentury využijí programovou technologii Anzu ve hře k oslovení hráčů napříč všemi herními platformami. Mezi tyto platformy patří mobilní zařízení, PC a konzole, které integrují reklamu do nových prostředí, aniž by to mělo vliv na hraní. Partnerství také zahrnuje herní reklamní řešení pro e-sportové turnaje, které oslovuje hráče mimo domov.

PSALI JSME
E-sportovou reprezentaci má už i český basketbal. Za měsíc míří na první turnaj

„Pandemie urychlila nástup řady trendů, včetně poptávky po herní reklamě. Dodání těchto nových standardů je velkým krokem k tomu, aby se hry a e-sporty dostaly do popředí hlavních digitálních mediálních kanálů. Podporuje také širší herní ekosystém tím, že zvyšuje příležitosti pro vývojáře ke zpeněžení a umožňuje výrobu více her,“ uvedl CEO WPP Mark Read. 

Zatímco v digitální reklamě se standardy zahrnující třeba měření sledovanosti reklam, měření dopadů na značku, detekci podvodů či ochranu soukromí uživatelů, hojně využívají, pro reklamu ve videohrách půjde o novinku. Reklama ve hrách se stane přístupnou jako jiné běžně používané kanály a pomůže budovat důvěru inzerentů v hodnotu herních médií pomocí technologií, kterým důvěřují. Inzerenti budou moci sledovat, hlásit a kontrolovat viditelná zobrazení v reálném čase a do hry budou integrováni také prodejci adtech.

„Obchodníci budou moci díky partnertsví komunikovat s publikem více než tří miliard hráčů po celém světě. Herní kampaně Anzu jsou škálovatelné a měřitelné,“ dodal Itamar Benedy, spoluzakladatel a CEO Anzu.

V minulém týdnu bylo také oznámeno, že marketingové, reklamní a PR agentury, které jsou součástí koncernu WPP se nastěhují do nově zrekonstruovaného paláce Bubenská 1. Ve známé funckionalistické budově dříve známé jako Palác Elektrických podniků zabere WPP dvě třetiny prostor. Do nového sídla by se tak měli v příštím roce přestěhovat Ogilvy, Geometry, VMLYR, Wunderman Thompson, GroupM, Mindshare, MediaCom, Wavemaker a H1.cz.

×

Procom chce koupit Euro. Je však důležité, aby nedošlo k zastavení provozu

Starší článek

Čtvrtina Čechů tráví na internetu téměř veškerý volný čas

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více