Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: BezPotisku.cz
Marketing

V Praze otevřel druhý obchod BezPotisku.cz. Značka sází na udržitelnost

Irena Buřívalová6. 11. 202025. 11. 2020

„Ty ještě pořád věříš, že značkový hadry jsou kvalitnější? Já, ne, oblíkám se bez potisku,“ říká sebevědomý hlas v rozhlasovém spotu značky BezPotisku.cz. Ta už vedle e-shopu otevřela tři kamenné obchody – naposledy v Praze na Strossmayerově náměstí -, firma má obrat kolem 100 milionů korun a chce dále expandovat. Svoji komunikaci staví, jak název napovídá, právě na zlehčování touhy po luxusních značkách.  

„V příštím roce, pokud nám to covidová krize dovolí, bychom rádi otevřeli minimálně tři obchody v dalších městech. BezPotisku.cz je skvělý projekt v tom, že nabízíme kvalitní basic oblečení za rozumné ceny. Jdeme i trochu proti značkám i zbytečnému utrácení. Zní to divně, ale nesnažíme se lidem prodat tuny oblečení. Ať si radši někdo koupí jen jedno kvalitní basic tričko, neutrácí za zbytečnosti a věnuje se něčemu jinému než nakupování. Chceme působit normálně, ne jako nějaký alternativní ‘divno eko obchod’. Chceme, aby se lidé u nás cítili dobře a věděli, že jsme fér, že to není jen marketing, ale i životní postoj,“ říká Michal Strnad CEO společnosti Lemicom. 

Doplňuje, že cílovou skupinou jsou všichni chytří lidé, kteří nemusí značkovým logem ukazovat svůj společenský status. „Naši zákazníci o tom více přemýšlejí, zajímají se a nejsou hloupí a nedají se snadno manipulovat, což ani neděláme. Proto neděláme žádné pseudo marketingové akce typu black friday. U nás nakoupí zákazník za rozumné ceny celý rok,“ dodává Strnad. 

V příštím roce, pokud mu to pandemie dovolí, by rád otevřel minimálně tři obchody v dalších městech. Aktuálně má firma tři, dva v Praze a jeden v Brně. „Dopad COVIDu pociťujeme v ochlazení našeho růstu, ale naše produkty si může člověk dovolit i v případě omezeného rozpočtu, takže si věříme i dál, stále rosteme dvouciferným tempem. Chtěli bychom rozšířit kamenné prodejny do dalších měst. A naučit zákazníky, že nemusí kupovat oblečení v nedůstojném prostředí vedle banánů a psího žrádla,“ shrnuje Strnad své plány. 

Pod společnost Lemicom patří vedle BezPotisku.cz ještě další „kreativní projekty“ – vlastní dárky s potiskem Belabel a bezKempu.cz, vyhledávač míst vhodných pro kempování se souhlasem majitelů.

×

Nova reportážemi podpoří ekologické projekty. Přichází s iniciativou Moje země

Starší článek

ČEŠPIVOVÁ: Krize probouzí u komunikačních agentur kreativitu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Seznam Premium umožní sledovat videa bez reklam. Roční předplatné činí 339 korun

Seznam.cz spouští novou službu Seznam Premium, která na jeho webech umožní sledování videoobsahu bez reklam. Roční předplatné činí 339 korun. Průzkumy…
9. 2. 20219. 2. 2021
Marketing

Hotovo! Pražská očkovací kampaň od DDB ukazuje, jak zas můžeme žít

V Praze odstartovala komunikační kampaň k očkování. Městu ji zdarma vytvořila agentura DDB Prague. Zaměřuje se na motivaci veřejnosti nechat…
9. 2. 20219. 2. 2021
Média

Albatros Media koupila knižní divizi Mladé fronty za 14 milionů korun

Skupina Albatros Media získala knižní divizi společnosti Mladá fronta. Ve skupině bude mít už sedmnáct nakladatelství. Cena se usadila na 14…
9. 2. 20219. 2. 2021
Marketing

Rubikon PR pro Secret Garden: zajišťuje korporátní a produktovou …

Secret Garden, jež se na českém trhu specializuje na výstavbu designových posedů, modulárních domů a 3D tisk betonových objektů, si pro…
9. 2. 20219. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více