Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Student Agency
Marketing

Student Agency a RegioJet posílují digitalizaci. Zavedou virtuální stevardku

Redakce MAM5. 11. 202025. 11. 2020

Student Agency a RegioJet v reakci na covidovou situaci úprauje strategi v obsluze a komunikaci se zákazníky. Upravuje stávající weby a aplikace, přijde také s novými řešeními, do kterých se promítne digitalizace. Zákazníci si budou moci objednat bezkontaktně více služeb. Ve spojích pak například bude také virtuální vzdálená stevardka. Projekt digitalizace má probíhat v následujících dvou letech.

„Firma ukázala, že dokáže využít současnou situaci jako příležitost – třeba vlaky do Chorvatska. Celý obor cestování a transportu nyní prochází proměnou. Vidíme to z chování uživatelů a zákazníků. Chceme tomu jít naproti, zlepšit stávající weby a aplikace, vytvořit nové funkcionality a produkty, které nás posunou digitálně výrazně vpřed. Abychom toho dosáhli, musíme získat kvalitní lidi a investovat do nich. Chceme jim dát příležitost vytvářet v unikátním spojení RegioJetu a Student Agency opravdu jedinečné projekty, které se stanou vyzyvatelem celého trhu ve střední Evropě,“ říká Petr Beťák, ředitel digitálních produktů Student Agency a RegioJet.

V rámci holdingu vzniká nové oddělení Digitálního produktu, do jehož čela nastoupil expert na digitalizaci služeb Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka. V holdingu postupně vznikne kompletní digitální tým složený ze specializovaných odborníků se špičkovým know-how v oblasti digitalizace. Firma si od nového týmu slibuje vylepšení stávajících webů a aplikací, navíc chce přinést nové služby, které budou jedinečné na českém i středoevropském trhu.

Vzdálená virtuální stevardka

Například už v prvním čtvrtletí příštího roku se zákazníci RegioJetu setkají se vzdálenou a virtuální stevardkou, která pomůže zajistit zákaznický servis prostřednictvím obrazovek, které má RegioJet ve svých autobusech a vozech Astra na svých vlakových spojích. S virtuální stevardkou se cestující setkají také prostřednictvím svých mobilních zařízení.

RegioJet a Student Agency v současnosti spustili dvě aktivity, které mají Čechům pomoci v cestování. Portál www.kammuzu.cz přináší semafor destinací a informace o možnostech vycestování. Uživatelé zde najdou informace o podmínkách vycestování, (například, zda je v dané destinaci potřeba test na covid), ale i nejlevnější vlakovou, autobusovou nebo leteckou dopravu, ubytování a zájezdy. Informace se zde aktualizují a doplňují podle vývoje pandemické situace, zájmu a sezónnosti. V druhém případě RegioJet pomocí microsite zprostředkovává svým zákazníkům nejzajímavější události v městech po celém Česku, do kterých jezdí svými vlaky a autobusy. Zde RegioJet spojil síly se startupem Víkendo a společně na regiojet.vikendo.cz umožňují lidem filtrovat události podle místa, data a zamýšlených aktivit. Z výběru je možné ihned zakoupit nejvýhodnější vlakovou nebo autobusovou jízdenku.

„Cílem obou aktivit je pomoci všem, kteří chtějí cestovat po světě nebo v Česku. Chápeme, že je složité zorientovat se v nařízeních, slepých mapách a dlouhých seznamech, které se mění ze dne na den. Snažíme se našim zákazníkům zprostředkovat informace, které jsou pro ně důležité a pomohou jim k nákupu výhodných jízdenek, letenek či dovolené,“ dodává Petr Beťák, ředitel Digitálních produktů Student Agency a RegioJet.

Multifunkční aplikace a cestovatelský účet

Budoucí aplikace RegioJetu a Student Agency přinese zákazníkům nové možnosti na jednom místě. Bude kombinovat služby obou společností a nabízet všechny druhy dopravy a v jednu chvíli bude schopna obsloužit potřeby zákazníků v globálním cestování. Pro zákazníka nebude problém zarezervovat si cestu z bytu v Ostravě až třeba do Honolulu – v kombinaci auto, vlak, autobus na letiště, letadlo, loď a tak dále. Všechny informace o cestě uvidí na svém displeji a bude moct využívat celou řadu doplňkových služeb, bonusů a výhod, popisue firma v tiskové zprávě.

×

KOMENTÁŘ: Těsně vedle aneb Jak blízko byla vláda perfektní krizové komunikaci

Starší článek

Začínají FlashNews. Personalizovaný portál zpráv z dílny Livesportu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více