Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: pxhere.com
Marketing

Startupy i přes krizi stále shánějí nové lidi, vyplývá z dat StartupJobs

Redakce MAM23. 11. 202023. 11. 2020

850 otevřených pozic, tolik se jich momentálně nachází na portálu StartupJobs. Stejnou dobou v roce 2019 jich bylo 877, takže nynější stav je velice podobný minulému roku, kdy Česká republika zažívala ekonomickou konjunkturu. Data naznačují, že na technologicko-digitální svět startupů pandemie covid-19 nedolehla takovou silou jako na jiná odvětví.

StartupJobs zaznamenal největší zájem v květnu, kdy se na jednu pozici hlásilo v průměru 14 uchazečů. V listopadu minulého roku to bylo osm zájemců, nyní 10.

ČTĚTE TAKÉ
Ministerstvo financí hledá mediální agenturu pro kampaň Moje daně 2021

„Z aktuální čísel vidíme, že výhledy jsou přinejmenším pozitivní. Startupy potřebují nové lidi – a i uchazeči mají zájem o práci v tomto odvětví. Koronavirus změnil pohled spousty lidí na to, jak je možné vykonávat pracovní povinnosti. Právě technologie a digitalizace hrají v tuto chvíli hlavní roli a startupy jsou hlavním motorem inovací. Je běžnou praxí, že když se ořezávají budgety, tak marketingová oddělení jsou ta, která to pociťují jako první. Avšak marketingové pozice jsou u nás momentálně na druhém místě, hned po samotném vývoji, takže určitě nemůže hovořit a velké krizi,“ uvádí Filip Mikschik, zakladatel a CEO StartupJobs.

Koho firmy hledají?

Největší zájem je o pozice ve vývoji, ty v říjnu tvořily 53 % celkové poptávky na StartupJobs. Na druhém místě je zájem o marketéry, ti tvoří necelou pětinu nabídek (19,1 %). 14,2 % inzerátů shání manažery. Další je pak administrativa 8,2 % následuje jí analytika 5,3 %. Spoluzakladatel se hledá v 0,3 % případů.

×

Ordinace vstupuje do finále, seriál skončí v roce 2021

Starší článek

Když celebrity zdarma prodávají vaše produkty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více