Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Sportobchod.cz
Marketing

SportObchod.cz rozjíždí v Brně dopravu zboží s Liftagem

Pavel Hejkrlík20. 11. 202020. 11. 2020

E-shop SportObchod.cz v rámci nově oznámené spolupráce s logistickou společností Liftago slibuje v Brně doručení zboží během jediného dne. Liftago dále rozšiřuje i spolupráci s Alzou o další města a nedávno představila platformu OneMenu.cz pro rozvoz jídel.

„Jsme brněnská firma a jako první e-commerce prodejce sportovního vybavení máme většinu zboží v našem centrálním skladě právě v Brně. I s ohledem na koronavirová omezení a blížící se Vánoce nám toto řešení dává smysl. Věříme, že tuto možnost využije řada zákazníků také z důvodu zavřených obchodů a přehlcených přepravních společností,” popisuje Josef Mech, CEO společnosti SportObchod.cz. Zásilku je možné po Brně doručit ten samý den, pokud je objednávka na e-shopu SportObchod.cz zaplacena online do 14:00, zboží je skladem a zároveň se zásilka vejde do auta řidičů Liftaga.

PSALI JSME
Liftago a MALL.cz pomáhají malým podnikům. Založením e-shopu s rozvozem i poukazy

Liftago nedávno oznámilo rozšíření spolupráce s lídrem české e-commerce scény Alzou. Kromě Brna, Českých Budějovic, Liberce, Plzně, Prahy, Olomouce, Ostravy, Ústí nad Labem, Zlína a Bratislavy doručují společně také pro obyvatele Hradce Králové a Pardubic. 

„S Alzou jsme se během jediného roku dokázali z expresní přepravy rozvinout do více technologické spolupráce na hromadném a přesném doručování balíků. Dosud šlo o vytěžování volné kapacity kurýrů z odvětví taxi, ale k naplňování cílů udržitelné logistiky zboží i lidí se teprve dostáváme,” uvedl Ondřej Krátký, spoluzakladatel a výkonný ředitel firmy Liftago. Službu už využilo přes 50 tisíc zákazníků. 

Kromě toho se v minulém týdnu Liftago připojilo k projektu startupu Storyous a šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha zaměřeného na férovější podmínky rozvozu jídla.

×

WebTop100 ovládla kampaň LCG New Media na podporu dárcovství plazmy

Starší článek

Jednotné měření médií chceme, ale… v Česku stále chybí dohoda na jeho podobě

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
21. 1. 202121. 1. 2021
Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více