Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: BuzzFeed
Marketing

Spojením BuzzFeed a HuffPost vznikne mediální obr v digitálu

Irena Buřívalová23. 11. 202023. 11. 2020

Na mladé publikum cílící platforma BuzzFeed, která nabízí převážně informace lifestylového charakteru a kvízy, spolkla agregátor zpráv a blog HuffPost. Hodnota transakce zůstává neznámá. Spojením vznikne mediální kolos.

Obě platformy budou sdílet obsah a inzertní příležitosti. Podle společnosti Comscore, která se na americkém trhu zabývá mimo jiné mediálním měřením, se publikum BuzzFeed rozroste o téměř 30 procent na 103 milionů unikátních uživatelů měsíčně.

Spojený celek povede aktuální ředitel BuzzFeed Jonah Peretti, který shodou okolností spoluzakládal Huffington Post společně s Ariannou Huffington v roce 2005. HuffPost si nejspíše svoji značku zachová, stejně jako platforma Tasty, která patří BuzzFeed. Součástí dealu je i přístup BuzzFeed do cloudové reklamní platformy a obsahu stávajícího vlastníka HuffPost Verizon Media Immersive.

Spojení BuzzFeed a HuffPost přichází i v důsledku čím dál více se rozpínajících digitálních gigantů Google a Facebook, kteří si v posledních letech ukrajovali většinu reklamního koláče na úkor menších platforem.  K možnému propouštění s ohledem na duplicitu některých pozic se zatím společnost BuzzFeed nevyjádřila.

×

AKA dnes rozdává Effie, uděluje se i Grand Prix

Starší článek

VIDEO: Zvratky, výkaly i krev. Vánoční spot Plenty je přehlídkou průšvihů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více