Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: The One Show
Akce

Soutěž One Show přijímá přihlášky. Oznámila také letošní nové kategorie

Radana Čechová19. 11. 202025. 11. 2020

Mezinárodní organizace The One Club for Creativity vyhlásila nový ročník kreativní soutěže The One Show. Provází ji kampaň agentury Wolff Olins.

V letošním ročníku je několik změn, které byly učiněny proto, aby měly možnost soutěžit i agentury a značky postižené krizí. Jendou ze změn je prodloužení přihlašovacích lhůt a upravené poplatky. Přihlášky je možné posílat za zvýhodněných podmínek do 31. prosince 2020 a následně za regulérní cenu až do 12. března 2021. Prodloužená (odůvodněná) uzávěrka je 19. března a definitivní uzávěrka pak bude 26. března. Veškeré poplatky najdete přehledně v seznamu. Další změnou jsou nové kategorie. Letos se v hodnocení nově objeví Inovace & Transformace, Hudba & Zvuk a Virtuální event.

Poroty One Show 2021 budou oznámeny postupně. Jejich hodnocení pak bude probíhat oline od března do května 2021. Soutěžení práce nebudou tak přijímány letos fyzicky, ale musejí být nahrány do systému. Finalisté budou oznámeni v polovině května. Předání cen proběhne od 9. do 10. června.

Letošní ročník soutěže provází kampaň se sloganem „Embrace the Moment“ od agentury Wolff Olins. Představuje kreativní průmysl ve světě plného výzev (pandemie, občanské nepokoje, sporné politické kampaně…) a kreativní práci, která – když je kvalitní –  přetrvá, zvláště pokud bylo díl vytvořeno tváří tvář nepřízni osudu. „Kampaň je zamýšlena jako milostný dopis kreativní komunitě,“ řekl Forest Young, kreativní ředitel Wolff Olins, která spolupracovala se švédským umělcem Magozem, s jehož pomocí se podařilo vytvořit surrealistickou vizuální podobu inspirovanou psychedelickou vizí „Yellow Submarine“ od Beatles.

×

Sledovanost letos rekordně rostla. Lidé tráví u televize přes čtyři hodiny denně

Starší článek

Komunikaci Dáme jídlo zajistí agentura Etnetera Motion

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více