Foto: Skylink

Skylink u Antény+ rozšířuje programovou nabídku o kanál eSportsONE a LEO TV

2. 11. 2020 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Provozovatel česko-slovenské satelitní platformy Skylink, společnost M7 Group, rozšířila programovou nabídku dalším HD programem eSportsONE ve službě Anténa+.

K zařazení nového program eSportsONE do nabídky Skylinku dochází v pondělí 2. listopadu . Ten cílí na počítačové hráče a fanoušky esportu. Program ESportsOne vysílá 24 hodin denně a nabízí přes 1000 hodin živého záznamu z mezinárodních turnajů a důležitých událostí z prostředí elektronického sportu. Nechybí tak přenosy z velkých mezinárodních turnajů ve hrách Dota 2, Warcraft 3, Starcraft 2, NBA 2K a nebo třeba Rocket League.

ČTĚTE TAKÉ
Skylink zavádí Anténu+. Služba rozšíří programovou nabídku pozemního vysílání

Program eSportsONE bude dostupný od balíčku Kombi. Od úterý 3. 11. si budou moci všichni zákazníci se službou Anténa+ naladit také erotický program LEO TV, který vysílá od 22:00 do 06:00, ve vysokém rozlišení. Díky tomu se počet programů v HD kvalitě zvyšuje na 9.

Foto: Skylink

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.