Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Premium Media Group
Média

Sebre vstupuje do vydavatelství Premium Media Group. Má 50% podíl

Redakce MAM11. 11. 202025. 11. 2020

Do akcionářské struktury vydavatelství Premium Media Group vstoupila skupina Sebre podnikatelů Petra Němce a Jana Fidlera. Sebre odkoupilo v před pěti lety založeném mediálním domě padesátiprocentní podíl, druhou polovinu i nadále drží zakládající spolumajitel Jaroslav Havel z advokátní kanceláře Havel&Partners.

Významný obchod byl pro několikaměsíčním vyjednávání finálně potvrzen začátkem listopadu a jak Havel, tak Němec s Fidlerem mají v plánu vydavatelský dům nadále aktivně rozvíjet. „Naším společným zájmem je kultivovat mediální trh, a to především v tematických oblastech, které jsou nám blízké a spatřujeme v nich potenciál – tedy v developmentu, architektuře, designu, umění, golfu a cestování,“ předestírá Havel.

Sebre se ve svých stávajících projektech zaměřuje především na development, skupina v Praze stojí za realizacemi, jako je například oceňovaný komplex DRN na Národní třídě, palác Špork nebo za plánovaným rezidenčním projektem Šemíkův břeh v Praze 5. Němec a Fidler investují také do segmentu kultury a gastronomie – spoluvlastní například úspěšný koncept restaurace U Matěje zaštítěný šéfkuchařem Janem Punčochářem nebo pivnici Červený jelen a angažují se v kinematografii. Jedním z projektů skupiny je golfový klub Čertovo břemeno v jižních Čechách. Sebre a Havel letos společně investovali do projektu Sousedé.cz, online platformy pro správu nemovitostí.

ČTĚTE TAKÉ
Mladá fronta se možná prodá do konce listopadu. Vydavatelství jde do aukce

„Akcionářský vstup do Premium Media Group vnímáme jako příležitost pro vytvoření dalších synergií. Sympatizujeme s nastavením filozofie vydavatelství, jeho zacílení je na českém trhu jedinečné, a právě koncept přímé distribuce a fokus na jasně definovanou cílovou skupinu jsou pro nás nástrojem budoucnosti. Potenciál privátních komunitních high-end médií potvrzují i západní mediální tendence,“ komentuje transakci Jan Fidler, spolumajitel Sebre. Premium Media Group se podle slov akcionářů i vedení vydavatelství chystá v příštích letech soustřeďovat na další dlouhodobé propojování s prestižními značkami na úrovni custom publishing. 

Rozvoj také na Slovensku?

„Vážíme si zájmu silných investorů o Premium Media Group a těšíme se na další expanzi. Potvrdilo se nám, že kombinace vlastních projektů a custom publishing je ideální cestou k růstu, a hodláme jí jít i nadále. Chceme rozvíjet jak naše stávající tituly a produktové portfolio, tak rozšiřovat zásah v oblasti klientských titulů prémiové kvality, kde jsme letos v prestižních oborových soutěžích získali čtyři ocenění za kvalitu zpracování. Velkým tématem je pro nás i knižní divize, kterou jsme na podzim úspěšně spustili,“ rekapituluje další záměry Premium Media Group CEO vydavatelství Zuzana Melicharová. Další příležitosti pro rozvoj vidí vedení vydavatelství také v regionech a na Slovensku.

Do Premium Media Group portfolia vydavatelství patří byznys magazín Estate, revue pro českou a slovenskou architekturu Architect+, lifestylové časopisy Premium Golf a Premium Ski a pololetník o designu a umění Art of Living. V rámci divize Custom publishing Premium Media Group vydává lifestyle magazín The Black Tie pro private banking klienty Friedrich Wilhelm Raiffeisen a high-end cestovatelský magazín Exclusive Tours pro stejnojmennou cestovní kancelář.

×

VIDEO: Zalando v celoevropské kampani slibuje brzké objetí

Starší článek

Značky Mews a Komix mění vizuální identitu. Obě odkazují na vesmír

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více