Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com / Tokinomo
Marketing

Robot Tokinomo slibuje zvýšení prodejů. Zákazníky může i roztančit

Irena Buřívalová16. 11. 202018. 11. 2020

Společnost One planet, One business uvedla ve spolupráci s agenturou Knowinstore na český trh nový interaktivní retailový a marketingový nástroj, robota Tokinomo. Zatím ho otestovala kosmetická značka L’Oréal Česká republika v drogerii Teta v Horních Počernicích. Prostřednictvím promo robota údajně dochází k navýšení prodeje v průměru o 200 procent, což měl potvrdit i pilotní projekt v Česku.

Tokinomo k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo a zvuk. Ve chvíli, kdy je nakupující v místě prodeje zaznamenán senzorem, aktivuje se mechanismus zařízení a produkt umístěný na robotické ruce se rozsvítí. Propagovaný produkt „ožije“ před kupujícím, osloví ho, začne se hýbat a vysvětlí mu výhody, proč výrobek koupit. Společnosti mohou samy rozhodnout, jak své zákazníky osloví. Mohou je prostřednictvím Tokinoma a svých produktů pozdravit, vyprávět příběh nebo třeba roztančit.

„Tokinomo je velmi inovativní marketingový nástroj, který zejména v době social distancing v důsledku pandemie a dalších omezení dokáže nejen nahradit tradiční promo nástroje, ale v mnohém je překonává. Velkou výhodou je, že je to stroj, takže nezaspí a může pracovat bez přestávky celý den. Osloví každého zákazníka v dosahu a každému dokáže bez chyby zopakovat požadované sdělení,“ vysvětluje Jiří Uher ředitel One planet One business.

„Jsme rádi, že můžeme ve spolupráci se společností One planet, One business, jež Tokinomo zastupuje, nabídnout klientům zcela nový přístup a způsob, jak oslovit potenciální zákazníky,“ vysvětluje Pavel Kozler, jednatel agentury Knowinstore.

×

Lidl sází ve vánočním spotu na Neckáře, Penny na své dodavatele

Starší článek

Ministerstvo financí hledá mediální agenturu pro kampaň Moje daně 2021

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více