Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: PrusaLab
Marketing

PrusaLab spouští akcelerátor pro startupy. Nabízí rady i investice

Redakce MAM5. 11. 202025. 11. 2020

Pražská hi-tech dílna PrusaLab českého podnikatele a vývojáře 3D tiskáren Josefa Průši vyhlašuje první kolo akceleračního programu pro startupy, umělce a makery. Inovativním hardwarovým projektům nabízí technologické zázemí a mentoring, ale i uhrazení počátečních nákladů do výše 150 tisíc korun a jednání o budoucí investici.

Dílna PrusaLab, která sídlí v pražských Holešovicích, poskytne své kapacity projektům komerčního, uměleckého i vzdělávacího charakteru. Podmínkou je inovační potenciál a alespoň částečné zpřístupnění projektu formou open-source. Účastníci získají prostor pro realizaci produktu v prostorách dílny, kde mohou plně využít technologií 3D tisku, CNC obráběcích center nebo například průmyslového laseru.

Zájemci o zařazení do prvního kola mohou podat přihlášku do 30. listopadu 2020 na webu www.prusalab.cz/akcelerator. Do programu lze přihlásit již rozpracované produkty, ale i projekty ve fázi nápadu. Realizační doba může dosáhnout až 6 měsíců, během kterých je PrusaLab připraven výsledný produkt ve spolupráci s účastníky navrhnout, vyrobit prototyp, otestovat a oficiálně vydat. Akcelerátor nabízí úhradu počátečních nákladů na prototyp až do výše 150 tisíc korun a možnost jednání o budoucí investici, kde již částka není omezená.

ČTĚTE TAKÉ
Nej startup ze zemí V4 je slovenský Glycanostics, do finále míří i Češi

„Jednou z hlavních předností našeho akceleračního programu je různorodý kolektiv odborníků na digitální fabrikaci, který bude na produktech spolupracovat. V týmu máme zkušené elektro vývojáře, designéry, konstruktéry, projektové manažery a samozřejmě i 3D modeláře a tiskaře,” říká ředitel Prusalabu Ondřej Kašpárek.

Prototypová dílna spouští program v reakci na epidemii koronaviru, která znemožnila dosavadní členský provoz. „Prusalabem před krizí prošla řada členů, kteří díky našemu zázemí rozjeli vlastní podnikání. Náš akcelerátor je způsob, jak dílnu v těchto nepříznivých časech znovu otevřít české tvůrčí komunitě,” dodává Kašpárek.

×

Ivona Ševčíková řídí oddělení zákaznické retence a zkušeností Acomware

Starší článek

Seznam Zprávy posilují tým. Přišli Dobiášová, Šídlová a Štěpán

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více