Foto: Better

Projektovou manažerkou Agentury Better se stala Tereza Bártová Klementová

10. 11. 2020 11:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Marketingová agentura Better rozšířila brněnský tým o projektovou manažerku Terezu Bártovou Klementovou. Přichází také PPC a RTB specialistka Zuzana Talhoferová a junior PPC specialista Matouš Nový. Role koordinátorky copywriterů a projektové specialistky se ujala Aneta Kopecká.

Tereza Bártová Klementová, která nastoupila na pozici projektové manažerky, kariéru začala jako grafička a marketingová specialistka v e-shopu. Její cesta pak vedla do oblasti projektového řízení. Před Betterem působila v agentuře Arkadia a ve firmě IBM.

ČTĚTE TAKÉ
Agentura Allmedia4U rozšiřuje svůj digitální tým. Vede ho Viktorija Kudyn

Zuzana Talhaferová se pohybuje v marketingu už 8 let. Sbírala zkušenosti s e-mailingem, zbožovými srovnávači, slevovými agregátory, RTB a PPC kampaněmi a offline marketingem. Betteru pomáhá s RTB a PPC kampaněmi.

Matouš Nový na pozici junior PPC specialista v Betteru přichází ze Seznamu, kde pracoval jako optimalizátor PPC kampaní. To Aneta Kopecká do Betteru nastoupila na pozici marketingové konzultantky, pomáhala s akvizicí klientů. Záhy se však přesunula na kreativní oddělení, kde měla na starosti publikační plány a správu sociálních sítí. Nově bude mít na starost projektové řízení a koordinaci copywriterů.

Foto: Better

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.