Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vize
Média

Projekt Vize získal na Hithit přes milion korun. Dokončí investigativní reportáže

Irena Buřívalová20. 11. 202025. 11. 2020

Autoři investigativního pořadu Černota nebo podcastu U Kulatého stolu, Martin Klesnil a Patrik Fiala, získali na svůj projekt Vize přes jeden milion korun pomocí crowdfundingové kampaně na Hithit.cz. Podpořilo je přes 1 000 lidí.

Nepřekonali sice nejvyšší metu 2,9 milionů korun, která by umožnila vznik internetové televize, ale díky získané částce mohou nyní vytvořit sérii investigativních reportáží a dokumenty, pro které už mají záběry skryté kamery.

„Jsme nadšení a spokojení, že lidé přispěli tolik peněz v tak náročné době. Reportáže a dokumenty nyní budeme moci dokončit, dotočit vstupy, sestříhat materiál a postupně je zveřejnit na YouTube. Věřím, že časem dojdeme i k internetové platformě,“ řekl Martin Klesnil. Reportáže se týkají například drogových dealerů, sexuálních predátorů či týrání zvířat.

PSALI JSME
Tvůrci Černoty plánují internetovou TV. Nabídne vlastní investigaci

Mediálním projektům se v poslední době daří získávat finanční zdroje pomocí crowdfundingu. „Crowdfunding se pro financování médií jeví jako ideální zdroj investic. Neohrožuje totiž nezávislost médií tak jako komerční investor, který může sledovat i jiné zájmy nebo třeba velký inzerent, který si může svou investicí zajistit lepší mediální obraz. A samo sebou, kromě peněz, které z Hithitu přijdou, je pro medium důležitá i databáze, protože často je jednou z hlavních odměn přístup do placeného obsahu,“ uvedl Aleš Burger zakladatel Hithit.

Nedávno zde uspěl i další mediální projektu, podcasty Hlas Heroine dvouměsíčníku Heroine. Ten získal necelých 300 tisíc korun a svůj cíl tak překonal o 117 procent. Historicky nejúspěšnější projekt DVTV zastínil všechny rekordy crowdfundingu v Čechách. Vybral nejvyšší částku v historii, téměř 10 milionů korun, a překonal cílovou částku o 1299 procent. „Přinutil řadu dalších médií o možnosti Hithitu minimálně uvažovat. A samo sebou, pomohl i nám, přitáhl pozornost široké veřejnosti i autorů projektů,“ doplnil Burger. DVTV uspěla i na konkurenční platformě Startovac.cz, kde získala přes dva miliony korun.

×

KOMENTÁŘ: Konec depresí. Hospody, právě teď je čas vstát z gauče!

Starší článek

Po letech růstů reklamních výdajů přichází dva roky stagnace

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více