Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

PŘEHLED: Krizový rok 2020. Která tištěná média se četla nejvíce?

Redakce MAM12. 11. 202012. 11. 2020

Nejnovější data z výzkumu Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2020, že tiskové tituly i přes dopady pandemie koronaviru a přijatých regulačních opatření oslovily 83 % populace v ČR. Oproti stejným datům v loňském roce však čísla padala. Výzkum provedla agentura Median & Stem/Mark.

Tištěné deníky oslovily celkem 63 % populace. Přičemž nejčtenějším celostátním deníkem zůstal Blesk (701 tis. čtenářů na vydání, loni 873 tisíc) následovaný MF Dnes (461 tis. čtenářů, 513 tisíc) a Právem (197 tis. čtenářů, 221 tisíc). Celkem 434 tis. čtenářů na vydání má Deník – síť regionálních titulů vydavatelství Vltava Labe Media (loni 479 tisíc).

Jeden výtisk Blesku průměrně četlo 4,9 čtenáře, MF Dnes 4,9 a Právo 3,4. Nejvíce mezi lidmi koloval Sport (7,6) a Lidové noviny (6,8).

Zásah 2. a 3. čtvrtletí 2020:

Zásah 2. a 3. čtvrtletí 2019:

Čtenost podle typu média:

Celostátní deníky

2020:

2019:

Regionální deníky

2020:

2019:

Deníky zdarma

2020:

2019:

Suplementy

2020:

2019:

Časopisy – bydlení, bytová kultura

2020:

2019:

Časopisy – zahrada, hobby

2020:

2019:

Časopisy o vědě, technice, zajímavostech a cestování

2020:

2019:

Časopisy – informační a komunikační technologie

2020:

2019:

Časopisy – péče o zdraví

2020:

2019:

Časopisy – vaření

2020:

2019:

Časopisy pro děti a mládež

2020:

2019:

Časopisy pro ženy

2020:

2019:

Časopisy programové

2020:

2019:

Časopisy životního stylu pro muže

2020:

2019:

Časopisy životního stylu pro ženy

2020:

2019:

Ekonomické časopisy

2020:

2019:

Časopisy pro ženy – čtení, křížovky a soutěže:

2020:

2019:

Motoristické časopisy

2020:

2019:

Společenské časopisy

2020:

2019:

Sportovní časopisy

2020:

2019:

Zdarma distribuované čaopisy

2020:

2019:

Zpravodajské týdeníky – celostátní

2020:

2019:

Čtenost = čtenost na vydání
PN = průměrný prodaný náklad v kusech

×

Ikea proti domácímu násilí: uvádí nový spot a mění podobu obchodů

Starší článek

Obchod a marketing Eurowagu povede Sunny Mehta, přichází z Googlu a Applu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více