Foto: Soulmates Ventures

PR a projekty v Soulmates Ventures řídí Hana Kabourková

24. 11. 2020 14:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Soulmates Ventures, investiční ekosystém soustředící se na oblast green tech startupů, má novou pozici PR & Project Director, kterou obsadila Hana Kabourková. Vedle řízení investičních projektů za desítky milionů korun má na starost také kompletní komunikaci firmy.

K projektu zakladatele Hynka Sochora se Hana Kabourková připojila na začátku jeho fungování letos v červenci. Od začátku svého působení v Soulmates Ventures zodpovídá za průběh veškerých projektů. Na nové pozici řídí také interní i externí komunikaci společnosti.

ČTĚTE TAKÉ
Marketing Woltu nově řídí Daniel Blažek. Přichází z Invia.cz

V oblasti PR se Kabourková pohybuje 5 let. V minulosti pracovala v PR agentuře Bison & Rose, kde měla na starost klienty jako Eurovia CS, NaturaMed Pharmaceuticals a Českou televizi, zkušenosti má také z tiskového oddělení na Ministerstvu dopravy. Projektové řízení je součástí její agendy od nástupu do Soulmates Ventures.

„Hana z nově vytvořené pozice zaštiťuje komplexní průběh veškerých projektů Soulmates Ventures. Jejím hlavním úkolem je, aby všechny naše aktivity skončily úspěchem a aby o nich bylo slyšet a vidět u laické i odborné veřejnosti,“ říká Václav Gregor, CEO a partner Soulmates Ventures.

Foto: Soulmates Ventures

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.