Foto: Vafo Praha

Perfektní páníček. Kampaň krmiv Brit nabádá k odpovědnému chovatelství

5. 11. 2020 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Společnost Vafo Praha, výrobce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky značky Brit, zahájila kampaň Perfektní páníček. Jejím cílem je osvěta široké veřejnosti stojící o pořízení zvířecího parťáka a především – prevence zaplňování útulků psy a kočkami, jejichž majitelé neodhadli potřeby a náročnost jejich chovu.

V rámci projektu je realizovaná prezentace v outdooru i na on-line platformě. Autorem kreativy kampaně je marketingová agentura DDB Prague, nákup médií řeší TSM Global.

„Kampaň značky Brit upozorňuje na přecenění vlastních sil a schopností se o pořízené zvíře postarat. Klade důraz na nutnou míru odpovědnosti, volného času a finančního zázemí,“ říká Martin Šámal, Head of Marketing společnosti Vafo Praha.

Infografika k pozadí kampaně:

„Společnost navazuje na řadu dalších probíhajících aktivit, jako jsou besedy pro základní školy s názvem ‚Mít tak pejska‘, dotace opuštěných zvířat v útulcích zajištěním kvalitní stravy v tunách ročně, nebo podpora v oblasti výcviku asistenčních psů a canisterapeutické i felinoterapeutické péče,“ vysvětluje Šámal.

Web projektu perfektnipanicek.cz obsahuje informace o pořízení domácího mazlíčka. Zároveň je propojen s katalogem plemen psů i koček a současně s poradnou s odborníky.

Pro společnost Vafo Praha se nejedná o jednorázovou osvětu, ale plánuje v kampani za odpovědné chování domácích mazlíčků i nadále pokračovat.

Foto: Vafo Praha

Redakce MAM

Další zajímavé čtení