Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vafo Praha
Marketing

Perfektní páníček. Kampaň krmiv Brit nabádá k odpovědnému chovatelství

Redakce MAM5. 11. 202025. 11. 2020

Společnost Vafo Praha, výrobce krmiv a doplňků pro domácí mazlíčky značky Brit, zahájila kampaň Perfektní páníček. Jejím cílem je osvěta široké veřejnosti stojící o pořízení zvířecího parťáka a především – prevence zaplňování útulků psy a kočkami, jejichž majitelé neodhadli potřeby a náročnost jejich chovu.

V rámci projektu je realizovaná prezentace v outdooru i na on-line platformě. Autorem kreativy kampaně je marketingová agentura DDB Prague, nákup médií řeší TSM Global.

„Kampaň značky Brit upozorňuje na přecenění vlastních sil a schopností se o pořízené zvíře postarat. Klade důraz na nutnou míru odpovědnosti, volného času a finančního zázemí,“ říká Martin Šámal, Head of Marketing společnosti Vafo Praha.

Infografika k pozadí kampaně:

„Společnost navazuje na řadu dalších probíhajících aktivit, jako jsou besedy pro základní školy s názvem ‚Mít tak pejska’, dotace opuštěných zvířat v útulcích zajištěním kvalitní stravy v tunách ročně, nebo podpora v oblasti výcviku asistenčních psů a canisterapeutické i felinoterapeutické péče,“ vysvětluje Šámal.

Web projektu perfektnipanicek.cz obsahuje informace o pořízení domácího mazlíčka. Zároveň je propojen s katalogem plemen psů i koček a současně s poradnou s odborníky.

Pro společnost Vafo Praha se nejedná o jednorázovou osvětu, ale plánuje v kampani za odpovědné chování domácích mazlíčků i nadále pokračovat.

×

Další propad. Po skupinách Interpublic a Publicis hlásí pokles i Omnicom

Starší článek

KOMENTÁŘ: Těsně vedle aneb Jak blízko byla vláda perfektní krizové komunikaci

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více