Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Netflix
Marketing

Netflix přichází na český trh s předplacenými kartami. Stojí od 400 do 4000 korun

Redakce MAM5. 11. 202025. 11. 2020

Netflix na český trhu uvádí vlastní předplacené karty, které umožní sledovat obsah jeho nabídky. Ty je možné koupit v několika hodnotách – v prodeji budou na přibližně patnácti stovkách míst po celé republice.

Česká republika se přidala k sedmatřiceti zemím celého světa, kde jsou k dostání předplacené karty Netflix. „Snadné použití a dostupnost otevřou dveře dalším divákům, kteří mají zájem o stovky seriálů, filmů, dokumentů nebo třeba reality show a pohádek,“ uvádí poskytovatel televizního obsahu v tiskové zprávy. Za hlavní výhody předplacených karet považuje snadnou dostupnost, využití (okamžitou platnost) a že není nutné pro aktivaci účtu používat platební kartu.

ČTĚTE TAKÉ
Dvě sezony a dost. Proč oblíbené seriály na Netflixu končí až moc brzy?

Netflix karta je ihned po nákupu připravená k použití. Stačí setřít fólii, získat šestnáctimístný PIN, který pak stačí zadat do příslušného pole na stránkách www.netflix.com/kod.

Pokud jde o vůbec první přihlášení do Netflixu, je potřeba si založit nový účet s využitím kódu z karty. Pokud už zákazníci účet na Netflixu mají, mohou i tak kód do svého účtu přidat, kredity z předplacené karty mají pak přednost před spárovanou platební kartou.

Netflix karty jsou v prodeji v hodnotách 400, 1000 nebo 4000 Kč. Všechny poukazy je možné využít k nákupu libovolné varianty předplatného. Do jednoho účtu je zároveň možné přidat i několik kódů a kredit účtu si navýšit.

×

Mall Pay umožní za dárky zaplatit až do 20. ledna. Akci provází reklamní spot

Starší článek

Ivona Ševčíková řídí oddělení zákaznické retence a zkušeností Acomware

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více