Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Globus
Marketing

Není před obchodem fronta? Globus umožňuje v aplikaci zjistit kapacitu hypermarketů

Redakce MAM25. 11. 202025. 11. 2020

Protože kvůli vládním opatřením musí připadnout na jednou osobu v obchodě minimálně 15 m2, řetězec hypermarktů Globus se rozhodl, že umožní zákazníkům s předstihem zjistit, jaká je v jeho konkrétních obchodech aktuálně kapacita. A to s využitím mobilní aplikace Můj Globus či na webu www.globus.cz. Služba má zákaznákům ušetřit čas i rozvrstvit návštěvnost napříč otevírací dobou mezi 7. a 21. hodinou.

V Globusu pro kontrolu množství zákazníků nepočítají košíky. Před hypermarkety jsou instalované televizní obrazovky, které zobrazují aktuální kapacitu v hypermarketu. Před každým z hlavních vchodů do hypermarketů Globus totiž stojí pracovníci s počítadly v mobilních zařízeních a součet zákazníků se promítá právě na obrazovky před hypermarkety.

ČTĚTE TAKÉ
Za jídlo zaplaťte až za dva týdny. Košík.cz spouští odloženou platbu Mall Pay

„Technologie jsme propojili a údaje o aktuální kapacitě se zobrazují do naší mobilní aplikace Můj Globus a na web Globus.cz. Zákazníci si tak mohou kdykoliv ověřit, zda je v jejich hypermarketu volno, a to ještě před tím, než se do něj vypraví. Chceme, aby zákazníci ušetřili svůj čas a případně přijeli, jakmile nebude nákupní špička,“ říká Lutfia Volfová, vedoucí externí komunikace Globus.

Zmíněná mobilní aplikace a veškerá její technologická řešení vznikají přímo v Globusu (s přispěním we.builders). Nyní má aplikaci staženou v chytrých mobilech s operačními systémy Android a iOS 200 tisíc lidí a více než 130 tisíc zákazníků ji aktivně používá. Tito zákazníci se podle firmy shodují na tom, že používání aplikace jim zkracuje čas nákupu o desítky minut. Nejčastěji využívanou funkcí je nákupní seznam a skenování zboží. Nyní se k tomu pravděpodobně přidá i aktuální stav kapacity v hypermarketech. 

×

Akce na Black Friday Češi využívají. Jaký bude v roce 2020?

Starší článek

Externí komunikaci a marketing Letiště Praha povede Marcela Tučníková

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021
Akce

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více