Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McDonald's ČR
Marketing

McDonald’s si na PR vybral MSL. Agentura chce ukázat i méně známou tvář řetězce

Redakce MAM12. 11. 202025. 11. 2020

Společnost McDonald’s ČR po pěti letech mění PR agenturu. V tříkolovém výběrovém řízení si vybrala MSL ze skupiny Publicis Groupe. MSL bude zajišťovat komplexní podporu v oblasti produktové i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena k 1. listopadu 2020.

Cílem komunikační strategie je posilovat pozici McDonald’s v segmentu rychlého občerstvení a zvyšovat povědomí o základních principech podnikání společnosti. Hlavní důraz bude kladen na integraci komunikačních kanálů a kreativní zpracování témat.

„McDonald´s je unikátní koncept, jehož úspěch stojí na iniciativě místních podnikatelů (franšízantů) a zaměstnanců, podpoře lokálních dodavatelů a respektu k prostředí, kde podniká. Z hlediska komunikace jsou to klíčová témata, na která se chceme v následujícím období zaměřit,“ říká Jitka Pajurková, PR and Communication Director McDonald’s ČR.

ČTĚTE TAKÉ
VIDEO: McDonald’s očima malého ptáčka. Firma uvádí svůj nový koncept

Agentura MSL pro McDonald’s bude zajišťovat jak tradiční komunikaci s médii, tak i integrované komunikační projekty v souladu s marketingovou strategií společnosti.

„McDonald’s je značka, která může být v mnoha ohledech inspirací. To se projevuje i v současném složitém období, kterým celá společnost prochází,“ říká Michaela Chrpová, Head of Consumer PR agentury MSL, vedoucí klientského týmu pro McDonald’s. „Prostřednictvím inspirativních příběhů chceme ukazovat nejen méně známou tvář McDonald’s, ale také přinášet pozitivní emoce. V rámci komunikační strategie se budeme zaměřovat na témata související se systémem podnikání, péče o zákazníky, téma dobrého zaměstnavatele, zodpovědného podnikání, ale také na podporu CSR, sponzorských a charitativních aktivit společnosti, kde klíčovou roli bude hrát příběh prvního Domu Ronalda McDonalda v ČR.“

×

Newton Media vyhrála mezinárodní tendr. Monitoruje už pro pátou instituci EU

Starší článek

Výrobci plant based potravin založili vlastní platformu. Tvoří ji Unilever, Coca-Cola a další

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více