Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mallpartner
Marketing

MALL Partner se přibližuje dalším tisícům e-shopařů, spojil síly s FastCentrikem

Redakce MAM30. 11. 202030. 11. 2020

Internetový obchod MALL.CZ spojil síly s FastCentrikem, jedním z nejsilnějších tuzemských hráčů na poli vývoje e-shopových řešení, a tisícům majitelů e-shopů tak výrazně usnadňuje možnost prodávat své zboží skrze internetové tržiště MALL Partner. Díky integraci partnerského prodeje do prostředí FastCentriku mohou nově obchodníci spravovat objednávky z MALLu přímo ve svém e-shopovém rozhraní a celý objednávkový proces tak odbavit v jediném systému.

Napojení na MALL je pro uživatele FastCentriku možné díky přímé integraci a není již tedy potřeba využívat žádný další nástroj ani softwarový doplněk. Výhodou pro uživatele je možnost všechny objednávky kompletně spravovat v rozhraní FastCentriku, a to bez ohledu na to, zda zákazník zboží zakoupil napřímo na e-shopu prodejce, nebo skrze MALL. Možnost využívat výhody partnerského prodeje je tak pro obchodníky ještě dostupnější a partneři mohou ještě snáze využívat benefitů, jako je důvěryhodná značka MALLu s miliony zákazníků nebo silná e-commerce infrastruktura včetně vlastní dopravy a husté sítě výdejních míst.

Online Banking Internet Finance E-Commerce

„Prodej přes marketplace může být pro mnoho obchodníků cestou, jak rozšířit okruh svých zákazníků, zvýšit prodeje a třeba si i vyzkoušet zahraniční expanzi. Je tedy jasné, že chceme udělat maximum pro to, aby mohli naši uživatelé na tržišti MALLu prodávat co nejsnáze,“ uvádí Daniel Lupinski, výkonný ředitel společnosti NetDirect, která za e-shopovým řešením FastCentrik stojí.

Mezi obchodníky na MALLu je celá řada uživatelů FastCentriku a MALL tedy ve spolupráci s oblíbenou e-shopovou platformou vidí primárně další krok ke zvyšování komfortu svých prodejních partnerů. Ti si integraci obou systémů pochvalují a oceňují především zjednodušení odbavování objednávek a vzniklou časovou úsporu. „V byznysu je každá minuta drahá. Z MALLu nám denně přichází desítky objednávek, a je úleva, že je můžeme vyřídit přímo z našeho systému. Šetříme tak čas, který můžeme věnovat třeba péči o zákazníky nebo zdokonalování sortimentu,“ popisuje Petr Šotek, jednatel společnosti PEMA CAR, která se věnuje prodeji automobilových doplňků.

Čtěte také:
Do Black Friday se zapojuje více než polovina českých obchodů. Slevy až 45 %

„Spolupráce s FastCentrikem je dalším krokem v rámci naší snahy vytvořit pro naše partnerské obchodníky to nejdostupnější a nejpřívětivější prostředí pro prodej zboží. Již spolupracujeme třeba se Shoptetem a stejnou integraci bychom chtěli brzy přinést i partnerům, kteří využívají další e-shopová řešení jako WooCommerce, Eshop-rychle, Webareal, Magento a další,“ popisuje Jakub Kováč, ředitel programu MALL Partner.

Postupně by se obchodníci na MALLu měli dočkat i dalších vylepšení, které jim umožní přímo v jejich e-shopových rozhraních také přidávat produkty, přiřazovat k nim kategorie a podobně. Nyní je možné produkty na MALL přidávat přímo skrze administrační rozhraní MALL Partner, skrze XML feedy (MALL feed či Heureka feed) či přes API.

S partnerským prodejem MALL pozvolna začal již v listopadu roku 2012, kdy na MALL dorazily knihy významného online knihkupectví. V posledním roce MALL zapojování dalších partnerů významně urychlil a postupně buduje vlastní online tržiště. Zatímco v červenci minulého roku nabídka partnerů poprvé přerostla šíři nabídky samotného MALLu, nyní již skrze MALL prodává okolo 1 500 partnerských obchodníků a zboží z marketplace tvoří 90 % nabídky obchodu.

×

Hlídač Shopů chrání před falešnými Black Friday slevami, nově hlídá e-shopy i na Slovensku

Starší článek

Prima hledá nezadané do své nové show First Dates

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více