Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Etnetera Motion
Marketing

Komunikaci Dáme jídlo zajistí agentura Etnetera Motion

Redakce MAM19. 11. 202019. 11. 2020

Digitální agentura Etnetera Motion, patřící do skupiny Etnetera Group, získává jako nového klienta marketingovou platformu rozvozu jídla Dáme jídlo. Od 1. listopadu 2020 zajišťuje jeho kompletní komunikaci SoMe, budování značky, tvorbu kampaní a zastřešení komunikační, mediální a influencerské strategie prostřednictvím digitálních kanálů.

„Od prvního setkání s týmem Dáme jídlo jsme věděli, že jde o klienta, se kterým máme mnoho společného. Nemyslím pouze kladný vztah k dobrému jídlu, ale přístup ke komunikační strategii s technologickým pozadím a budováním značky z podstaty jejího poslání,“ komentuje začínající spolupráci Michal Bubeníček, strategický ředitel Etnetera Motion a dodává: „Věřím, že společně dokážeme nejen obohacovat celkovou zákaznickou zkušenost, ale také posunout dál příběh značky, která formuje dovoz jídla na českém trhu.“

ČTĚTE TAKÉ
Online komunikaci Nestlé Infant Nutrition zajistí agentura Leo Burnett

V rámci spolupráce s Dáme jídlo tak bude Etnetera Motion budovat značku a zastřešovat komunikační, mediální a influencerské strategie. Součástí spolupráce je zajištění kompletní online komunikace na sociálních sítích, včetně kampaňového konceptu Porce života navíc a podpory dalšího rozšiřování nabídky marketingové platformy rozvozu jídla.

„Etnetera Motion se pro nás na následující měsíce stává partnerem jak pro strategii, tak pro obsahový marketing sociálních sítí Dáme jídlo. Věříme, že se nám společně podaří budovat zábavný, inspirativní a chytrý obsah, který nejen zaujme naše fanoušky, ale přinese jim také to nejdůležitější, a to Porci života navíc,“ popsal Břetislav Stromko, marketingový ředitel společnosti Dáme jídlo.

×

Soutěž One Show přijímá přihlášky. Oznámila také letošní nové kategorie

Starší článek

KOMENTÁŘ: Konec depresí. Hospody, právě teď je čas vstát z gauče!

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více