Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Etnetera Motion
Marketing

Komunikaci Dáme jídlo zajistí agentura Etnetera Motion

Redakce MAM19. 11. 202019. 11. 2020

Digitální agentura Etnetera Motion, patřící do skupiny Etnetera Group, získává jako nového klienta marketingovou platformu rozvozu jídla Dáme jídlo. Od 1. listopadu 2020 zajišťuje jeho kompletní komunikaci SoMe, budování značky, tvorbu kampaní a zastřešení komunikační, mediální a influencerské strategie prostřednictvím digitálních kanálů.

„Od prvního setkání s týmem Dáme jídlo jsme věděli, že jde o klienta, se kterým máme mnoho společného. Nemyslím pouze kladný vztah k dobrému jídlu, ale přístup ke komunikační strategii s technologickým pozadím a budováním značky z podstaty jejího poslání,“ komentuje začínající spolupráci Michal Bubeníček, strategický ředitel Etnetera Motion a dodává: „Věřím, že společně dokážeme nejen obohacovat celkovou zákaznickou zkušenost, ale také posunout dál příběh značky, která formuje dovoz jídla na českém trhu.“

ČTĚTE TAKÉ
Online komunikaci Nestlé Infant Nutrition zajistí agentura Leo Burnett

V rámci spolupráce s Dáme jídlo tak bude Etnetera Motion budovat značku a zastřešovat komunikační, mediální a influencerské strategie. Součástí spolupráce je zajištění kompletní online komunikace na sociálních sítích, včetně kampaňového konceptu Porce života navíc a podpory dalšího rozšiřování nabídky marketingové platformy rozvozu jídla.

„Etnetera Motion se pro nás na následující měsíce stává partnerem jak pro strategii, tak pro obsahový marketing sociálních sítí Dáme jídlo. Věříme, že se nám společně podaří budovat zábavný, inspirativní a chytrý obsah, který nejen zaujme naše fanoušky, ale přinese jim také to nejdůležitější, a to Porci života navíc,“ popsal Břetislav Stromko, marketingový ředitel společnosti Dáme jídlo.

×

Soutěž One Show přijímá přihlášky. Oznámila také letošní nové kategorie

Starší článek

KOMENTÁŘ: Konec depresí. Hospody, právě teď je čas vstát z gauče!

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Agentura Allmedia4U mění název na Insighters. „Lépe odpovídá našemu …

PR a digitální agentura Allmedia4U vstoupila do roku 2021 s novým názvem Insighters. Společně s ním změnila společnost grafickou…
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Corny tvoří jarní kampaň. S agenturou McShakespeare

Značka cereálních tyčinek Corny si v tendru na velkou jarní kampaň vybrala obsahovou agenturu McShakespeare. Úkolem pro McShakespeare bude tvorba…
20. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více