Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Digital Ant
Marketing

Koleje budoucnosti. Kampaň studentské rezidence vede agentura Digital Ant

Redakce MAM4. 11. 202025. 11. 2020

Agentura Digital Ant uvádí na pražský trh The Fizz – největší studentskou rezidenci v novodobé historii Česka. Již rok před otevřením budovy proběhla testovací kampaň, která ověřovala zájem studentů z různých zemí od západní Evropy po Rusko.

V pražských Holešovicích se na podzim otevřely dveře studentské rezidence. Na téměř sedm set studentů v ní čekají nejen soukromé pokoje, ale i studovny, dva malé kinosály, garáže nebo terasy s výhledem na Prahu. Kampaně pro The Fizz má od loňského roku na starosti agentura Digital Ant.

Budovu postavila developerská společnost Karlín Group společně s německou společností International Campus AG, která koncept rozvíjí a provozuje. Agentura Digital Ant se postarala o prezentaci celého projektu a jeho uvedení na trh.

Na projektu začala agentura Digital Ant pracovat už rok před samotným otevřením kolejí. Spustila testovací kampaň, díky které si společně s klientem ověřili insighty, otestovala kanály, publika a i celkové pojetí kreativy. Testovací kampaň zároveň vytvořila databázi prvních zájemců o bydlení v The Fizz, kteří se průběžně dozvídali o tom, jak se projekt vyvíjí a kdy si budou moci zarezervovat první pokoje.

ČTĚTE TAKÉ
Ogilvy hlásí osm nových klientů: Microsoft, Heureka či ministerstvo průmyslu

Při tvorbě celé kampaně uplatnila agentura Digital Ant svůj agilní přístup k marketingu. Ten spočívá v tom, že se průběh kampaně a využití rozpočtu flexibilně přizpůsobuje na základě reakce trhu. Místo dopředu svázané mediální strategie tak dochází k průběžné aktualizaci vstupního mediaplánu a alokaci prostředků dle aktuální situace na trhu.

„Hlavní kampaň jsme odstartovali v květnu. Agilní přístup nám tu hodně pomohl, protože jsme mohli flexibilně reagovat na pandemii koronaviru. Kampaň jsme na základě situace na trhu nakonec spouštěli pomaleji a do srpna zejména rozšiřovali databázi zájemců. Při spuštění bookingu tak měl klient k dispozici databázi přes 2 000 studentů, kvalifikovaných leadů, kterým jsme mohli rezervaci rovnou nabídnout,“ vysvětluje Lukáš Obdržálek, spolumajitel agentury.

Představení projektu neprobíhalo jen online, Digital Ant v průběhu září komunikovali koleje také outdoorovou reklamu v metru. Tam kromě digitálních citylightů, samolepek ve vagonech a LCD obrazovek v tunelu s eskalátory umístila i statické citylighty se speciálním lentikulárním tiskem, který umožňuje i na tištěné (statické) ploše zobrazit z různých úhlů různé vizuály.

„Cílem bylo zaujmout jak lidi, kteří prochází kolem a překvapí je nečekaná změna na tištěném ‚plakátu‘, tak i cestující, kteří si chtějí o projektu přečíst víc. Díky lentikulárnímu tisku se nám povedlo i na statickém formátu odprezentovat dva vizuály (interiér i exteriér) s doplňujícími popisky, které projekt představí detailně i cestujícím, kterým třeba ujel vlak a mají pár minut navíc. Ukázalo se, že to funguje, protože díky nárůstu organické a přímé návštěvnosti jsme zaznamenali také nárůst nových rezervací,“ doplňuje Obdržálek.

The Fizz je projekt studentských kolejí nové generace. Unikátní oproti „běžným“ kolejím, tak jak je známe, je i tím, že booking probíhá kompletně online vč. podpisu smlouvy. Koncept pochází z Německa a po úspěšné expanzi do Rakouska a Nizozemska se rozhodl vstoupit i na trh český. Budova, která během dvou let vyrostla u křižovatky ulic Na Zátorách a Partyzánská, kousek od Trojského mostu a metra Nádraží Holešovice, nabídne studentům ve 539 pokojích celkem 675 postelí.

×

Zalando ve třetím čtvrtletí rostlo nad očekávání. Pomohl boom e-commerce

Starší článek

Benzina investuje do čističek vzduchu. Mají odstraňovat covid-19, uvádí

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více