Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Knack
Marketing

Knack oslavuje nejistotu. Nebojte se pochybovat, vzkazuje lidem týdeník

Radana Čechová11. 11. 202025. 11. 2020

Belgický zpravodajský týdeník Knack zaměřený na investigativní žurnalistiku oslavuje ve světě, kde mají všichni tendenci mít jasný názor, nejistotu a pochybnosti. Časopis spustil svůj nový komunikační koncept „Nebojte se pochybovat“ (Dare to Doubt), součástí je tisková a venkovní reklama a také třicetisekundový spot, v němž vybízí lidi k otevřenosti k novým informacím a nápadům a také k tomu, aby v případě potřeby uměli myšlení a názory přizpůsobit a měnit.

Pochybnosti si podle týdeníku „zaslouží očistit své jméno“, protože jsou základem pro učení a růst. V kampani Knack upozorňuje na důležitost získávání informací, kladení otázek a „odložení“ ega při hledání východiska.

Spot, který se odehrává v kavárně, jejíž klidnou atmosféru naruší hádka dvou hostů, natočila produkce Czar Be a režíroval jej teprve dvacetiletý Ramy Moharan Fouad. Vyústění spotu ukazuje, jak nesmyslné může být dohadování bez řádných znalostí a že většinou nekončí dobře. Tvůrci se snaží divákům zprostředkovat myšlenku, že je chytřejší svá rozhodnutí odložit, když nemáte dost informací, že je lepší zůstat na pochybách a přiznat, že nevíte všechno.

Tisková inzerce pak proti sobě staví vždy dva protichůdné výroky jedné významné osobnosti, které právě v čase změnily svá stanoviska. Objevuje se tady nizozemský premiér Mark Rutte a jeho různá prohlášení o prosincovém svátku Černého Petra (nyní nahlížený jako rasistická tradice) s odstupem sedmi let, Barack Obama a jeho názory na stejnopohlavní manželství nebo Arnold Schwarzenegger a jeho měnící se postoje ke konzumaci masa.

Za kampaní stojí agentura Mutant.

×

Effie Awards se budou rozdávat 30. listopadu, ve hře je 43 prací

Starší článek

37. ročník Prix Bohemia Radio přijímá přihlášky. Festival proběhne v dubnu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více