Foto: Styx

Každý měsíc nové trenky. Značka spodního prádla Styx spouští předplatné

4. 11. 2020 12:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Česká značka spodního prádla Styx zavádí možnost předplatného. Zákazníkům každý měsíc dorazí nový balíček trenek s nejrůznějšími vzory, a nemusí se tak starat o jejich objednávání a výběr.

„V USA a západní Evropě je forma předplatného stále populárnějším formátem, rozhodli jsme se ji proto nabídnout také českým zákazníkům. Při objednávce si mohou vybrat délku zasílání předplatného na 3, 6 nebo 12 měsíců. Každý třetí měsíc obdrží navíc ponožky Styx jako dárek, poštovné je zdarma,“ představuje novinku Adam Rožánek, spolumajitel značky Styx.

„Na výběr je sportovní či klasická guma. Zákazník si při první objednávce také zvolí velikost, která mu bude chodit automaticky, ale může ji kdykoliv změnit. To přijde vhod například po Vánocích či naopak při jarním hubnutí,“ řekl.

Cena předplatného na tři měsíce je 1 199 Kč, na šest měsíců 2 299 Kč, na dvanáct měsíců 4 499 Kč.

„Rozlišovacími prvky trenek značky Styx je vždy originální design a kvalitní materiály. Od samotné látky, potisku, přes gumu až po pečlivý výběr nití. A také zlaté ručičky českých švadlen. Portfolio produktů je velice široké, samozřejmostí jsou propracované střihy, příjemný materiál a bohaté spektrum barev a vzorů,“ dodává Adam Rožánek

Foto: Styx

Redakce MAM

Další zajímavé čtení