Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kaufland
Marketing

Kaufland se stal generálním sponzorem Kladna. „Může nám pomoci do extraligy,“ říká Jágr

Redakce MAM12. 11. 20207. 12. 2020

Prvoligový hokejový klub Rytíři Kladno uzavřel spolupráci se společností Kaufland. Obchodní řetězec se stal jeho novým generálním partnerem.

Vedle A-týmu bude Kaufland na úrovni generálního partnera podporovat i mládež. „Každá podpora klubu je důležitá a partnerství s předním obchodním řetězcem je pro nás velice významné. Generální partner nám  může výrazně pomoci s postupem do extraligy,“ těší hrajícího majitele klubu Jaromíra Jágra, pro kterého je nové spojenectví také velkou motivací do budoucna. „Pokud postoupíme, Kaufland za námi bude stát minimálně čtyři roky.“

PSALI JSME
Jágr a Kaufland hledají legendu. Řetězec se stal partnerem para týmu ČR

Kaufland vedle Rytířů spolupracuje také s českou reprezentací mužů, žen, mládeží i para hokejisty. Zároveň je generálním partnerem projektu Pojď hrát hokej a partnerství uzavřel i s Tipsport extraligou. „Spolupráce s Rytíři je pro nás atraktivní v tom, že chceme pomoci tradičnímu hokejovému klubu k návratu mezi elitu. Víme, jaké úsilí vynakládá legendární Jágr a jeho tým pro to, aby se to povedlo. Jsme přesvědčeni, že Kladno by mělo patřit do extraligy,“ uvedl Stefan Hoppe, generální ředitel Kauflandu.

  • Jaromír Jágr (vlevo) a Stefan Hoppe při podpisu smlouvy

Hokejoví Rytíři neměli generálního partnera od roku 2014. „Nesmírně si podpory Kauflandu vážíme. O to víc, že nás tato silná společnost začala podporovat v současné nelehké době. Klub má k tomuto obchodnímu řetězci blízký vztah už delší dobu. Nejen kvůli projektům, na kterých se podílel Jaromír Jágr, ale třeba i díky pomoci, kterou poskytl klubový nadační fond Knights Foundation kladenské pobočce během první vlny pandemie koronaviru,“ vzpomínal tiskový mluvčí klubu Lukáš Jůdl na dodávku roušek, dezinfekcí a dresů pro zaměstnance pro nového generálního partnera Rytířů.

Rytíři chtějí i nadále pracovat na rozvoji svých akademických týmů a za cíl si kladou neustálé vylepšování zázemí pro mládež, ze které mají vzejít další Jágrové, Kaberleové, Noví, Paterové, Procházové či Pospíšilové.

×

Mladá fronta se možná prodá do konce listopadu. Vydavatelství jde do aukce

Starší článek

Ikea proti domácímu násilí: uvádí nový spot a mění podobu obchodů

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více