Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Acomware
Lidé

Ivona Ševčíková řídí oddělení zákaznické retence a zkušeností Acomware

Redakce MAM5. 11. 202025. 11. 2020

Novou posilou konzultační společnosti Acomware je Ivona Ševčíková. Na pozici Head of Customer Retention & Experience se věnuje rozvoji nového oddělení zákaznické retence a zkušeností.

Ivona Ševčíková přišla do Acomware ze společnosti Europeum Praha, kde na pozici Chief Technical Officer vedla oddělení IT a Servisní implementace. Mezi její významné zákazníky patřily například Česká spořitelna, ČSOB, ČEZ, Pražská energetika, Generali a další. V minulosti působila také v digitální agentuře Performio jako Head of Analytics and Data-mining.

ČTĚTE TAKÉ
Crowdfundingový portál Hithit povede Barbora Hančíková

Do Acomware prý přilákala Ivonu Ševčíkovou možnost pracovat s nejmodernějšími technologiemi a vize aktivně využívat data o zákaznících. „Reklamní komunikaci musejí zákazníci našich klientů vnímat jako pomocníka ve svém nákupním rozhodování, nikoliv jako otravnou reklamu, které se je potřeba zbavit,“ vysvětluje.

Oddělení zákaznické retence a zkušeností vzniklo v létě letošního roku na základech původního oddělení e-mailingu. „Snažíme se, aby naši klienti začali vnímat širší možnosti využití zákaznické databáze. V praxi totiž nejde o zasílání prvoplánových reklamních sdělení, ale individuálně cílenou komunikaci postavenou na datech. Ta dokáže zvýšit zákaznickou spokojenost, a tím i opakované tržby. Právě proto jsem velmi rád, že se Ivona stala naší kolegyní. Její zkušenosti z oblasti práce s daty a analytikou jsou obrovské,“ řekl David Vurma, CEO společnosti Acomware.

×

Netflix přichází na český trh s předplacenými kartami. Stojí od 400 do 4000 korun

Starší článek

PrusaLab spouští akcelerátor pro startupy. Nabízí rady i investice

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více