Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Marketing

Český rozhlas opět prodlužuje lhůtu pro přihlášky do reklamního tendru

Irena Buřívalová10. 11. 202025. 11. 2020

Původní deadline 5. listopadu pro přihlášky do tendru České rozhlasu (ČRo) na marketingové služby v hodnotě 95 milionů korun se posouvá už podruhé, tentokrát na 16. listopadu 2020.

„O zakázku je na trhu poměrně velký zájem. Od potenciálních uchazečů nám přišly další dotazy k zadávací dokumentaci. Z tohoto důvodu jsme byli nuceni termín pro podání nabídek ještě jednou posunout,“ říká tiskový mluvčí ČRo Jiří Hošna.

Šéf AKA Marek Hlavica už dříve řekl, že v případě tak velké zakázky není nic neobvyklého, že se vyskytnou doplňující dotazy.

ČTĚTE TAKÉ
ČRo prodloužil deadline pro zájemce o marketingový tendr. Agentury se nehrnou

Aktuální tendr Český rozhlas vyhlašuje už podruhé. V letních měsících o něj nebyl dostatečný zájem. Z trhu navíc zaznívají hlasy, že je připraven na míru agentuře Proximity Prague. V tomto duchu se například vyjádřili CEO Ogilvy Ondřej Obluk a Marek Slezák ředitel Boomerang Communication.

ČRo se proti výtkám ohradil a jeho mluvčí zdůraznil, že zakázku veřejnoprávní médium konzultovalo s certifikovaným poradcem AKA (Asociace komunikačních agentur – pozn. red.) Markem Buchtou. Podle Marka Hlavici to ale nepředstavuje plnohodnotné posouzení samotné AKA. „Proto jsem ani účast v tendru nemohl členů AKA aktivně doporučit,“ řekl Hlavica.

Agenturní náklady na tendr odhadují komunikační a marketingoví odborníci na půl milionu korun.

×

Projektovou manažerkou Agentury Better se stala Tereza Bártová Klementová

Starší článek

Výkonným ředitelem vydavatelství A 11 byl jmenovám Pavel Horský

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více