Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Česká televize získala za vzdělávací projekty ocenění TOP odpovědná firma

Redakce MAM20. 11. 202020. 11. 2020

Česká televize díky svým vzdělávacím projektům, které spustila v době epidemie koronaviru, zvítězila v kategorii „Firma pomáhající okolí – Anti-COVID počin“. Porota sedmnáctého ročníku ocenění TOP Odpovědná firma ocenila rychlost realizace, zapojení odborných organizací a učitelů i ulehčení nastalé situace. Česká televize zvítězila v konkurenci 60 společností a 125 strategií.

„Česká televize velmi rychle zareagovala na situaci zavřených škol a využila naplno své možnosti a potenciál k podpoře a rozvoji vzdělanosti a ulehčení nastalé situace. Vzdělávacími aktivitami pomohla nejen velkému množství rodičů, kteří byli nuceni ze dne na den stát se mimo jiné domácími učiteli. Velmi cením zapojení odborných organizací a učitelů, rychlou reakci a proaktivní přístup zaměstnanců ČT, možnost čerpat inspiraci a videa pro učitele i později a naprosté využití možností veřejnoprávního média,“ odůvodnila ocenění porota skládající se z pětapadesáti nezávislých osobností z akademické sféry, médií, z neziskového a komerčního sektoru.

ČTĚTE TAKÉ
Česká televize v „krizovém režimu“: vrací se UčíTelka i přímé přenosy bohoslužeb

Při celorepublikovém uzavření škol během jarní epidemie covid-19 spustila Česká televize řadu mimořádných vzdělávacích projektů, aby usnadnila domácí vzdělávání žákům, rodičům i učitelům. Pět dní po vyhlášení nouzového stavu začala ČT živě vysílat pořad UčíTelka. Následovalo spuštění odpoledního pásma pořadů pro žáky druhého stupně Odpoledka a relace Škola doma s cílem pomoci studentům, kteří se připravují na přijímací zkoušky na střední školy nebo víceletá gymnázia.

V dubnu byl pak v reakci na mimořádnou situaci v předstihu před plánovaným termínem spuštěn webový portál ČT edu, který nabízí tisíce volně dostupných vzdělávacích videí pro učitele, žáky i jejich rodiče pokrývající přes třicet předmětů od biologie po zeměpis.

TOP Odpovědná firma 2020 je určené firmám všech velikostí a oboru působení, zdrojem unikátních dat pro rozvoj firemních strategií a projektů i nenahraditelnou inspirací a příkladem dobré praxe v udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem. Česká televize cenu obdržela již v roce 2016 za projekt benefičních speciálů a stala se tak vůbec prvním médiem, které ji získalo.

×

Po letech růstů reklamních výdajů přichází dva roky stagnace

Starší článek

WebTop100 ovládla kampaň LCG New Media na podporu dárcovství plazmy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více