Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká pošta
Marketing

Česká pošta hledá agenturu pro digitální marketing. Zájemci se hlásí do 10. prosince

Irena Buřívalová9. 11. 202010. 11. 2020

Zakázka v celkové hodnotě 10 milionů korun se má zaměřit především na hlavní internetové platformy pošty a jejich rozvoj. Nedávno si Česká pošta vybrala v rámci DNS (dynamického nákupního systému) i tři mediální agentury. V aktuálním výběrovém řízením shání pouze jednoho dodavatele. Od roku 2019 zajišťovala služby digitálního marketingu pro Českou poštu společnost Deloitte Advisory.

„Předmětem veřejné zakázky ‚Marketingové služby – kreativní agentura pro digitální marketingovou komunikaci’ je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na zajištění kreativních digitálních marketingových služeb souvisejících s přípravou a realizací online a direct e-mailingových kampaní v prostředí internetu včetně zajištění technologického řešení webů, komunikačních microsite, webových aplikací a dalších digitálních prezentací. V rámci technologického řešení webů a microsite se jedná především o zajištění provozu a rozvoje webů zadavatele: www.balikovna.cz; www.pohledniceonline.cz; www.zakaznicka-karta.cz; www.postovnibaliky.cz; www.nasebaliky.cz; www.sipo.cz; www.partnercp.cz,“ uvedl Ivo Vysoudil, specialista pro komunikaci České pošty.

ČTĚTE TAKÉ
Česká pošta nově najíždí na dynamická výběrka mediálek. Chce srazit cenu

Zájemci se mohou hlásit do 10. prosince 2020. „Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky je 60 měsíců ode dne účinnosti rámcové dohody nebo do vyčerpání finančního limitu rámcové dohody,“ doplnil Vysoudil.

Jak už dříve řekl MAM tiskový mluvčí Matyáš Vitík, v posledním kvartálu se komunikace zaměří především na propagaci služby Balíkovna. Česká pošta ve spolupráci s loterijní firmou Sazka bude mít do konce listopadu celkem 1 500 nových externích výdejních míst pod názvem Balíkovna.

×

Footshop představil novou vizuální identitu. Tenisku v logu střídají škrtance

Starší článek

Unilever zvyšuje investice do digitálního marketingu. V Česku na to má speciální tým

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více