Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Bageterie Boulevard
Marketing

Bageta za odběr: Bageterie Boulevard hledá v kampani nové dárce krevní plazmy

Redakce MAM24. 11. 202025. 11. 2020

Bageterie Boulevard ve spolupráci s Ústřední vojenskou nemocnicí ve Střešovicích spouští kampaň na podporu dárců krve a krevní plazmy. Za každé darování nabízí firma dárcům voucher na jednu Rychlovku k „doplnění energie po odběru“.

Cílem nové kampaně je podle firmy nejen zvýšit počet dárců, ale také povědomí o důležitosti odběrů krve a jejích složek a v současné době i tzv. rekonvalescentní plazmy, tedy plazmy obsahující protilátky od osob, které prodělaly infekci SARS-CoV-2 nebo onemocnění covid-19. Tato plazma se podává hospitalizovaným pacientům se středně závažným a těžším průběhem onemocnění covid-19 a díky obsaženým protilátkám zabraňuje množení viru v těle a pomáhá při léčbě.

Bageterie Boulevard v tiskové zprávě připomíná, že podporuje dárce krve a plazmy už od roku 2014, kdy začala ve spolupráci s vybranými odběrovými zařízeními nabízet dárcům své vouchery. V současné situaci by ovšem společnost chtěla jít příkladem, a proto kromě svých zákazníků vyzvala k darování plazmy a krve také své zaměstnance. Příkladem šel i majitel firmy Petr Cichoň, který jako jeden z mnoha zaměstnanců Bageterie Boulevard podstoupil odběr.

„V rámci boje s pandemií covidu-19 panuje v naší společnosti značná různorodost názorů. Proto jsme hledali způsob pomoci, který všechny názorové tábory spíše spojuje, nežli rozděluje, a který reaguje na nepopiratelný fakt, že mnozí lidé v důsledku epidemie bojují o život. K jejich záchraně může pomoci právě darovaná rekonvalescentní krevní plazma. A protože by měl každý začít hlavně u sebe, rozhodli jsme se jít příkladem a požádat naše zaměstnance, aby se do odběrů zapojili jako první,“ říká Petr Cichoň, zakladatel a CEO Bageterie Boulevard a Crocodille.

Na spolupráci se Bageterie Boulevard dohodla s Ústřední vojenskou nemocnicí, která disponuje jednou z největších zásobáren rekonvalescentní krevní plazmy a distribuuje ji i do dalších nemocnic v České republice. Jejich spolupráce probíhala již během jarní první vlny na akci „Jedeme k těm, kteří jedou dál“, v rámci které profesionální i amatérští cyklisté doručovali teplé polévky zdravotníkům a pracovníkům odběrových míst.

„Stále je v nemocnicích vysoký počet hospitalizovaných s onemocněním covid-19, kterým může rekonvalescentní plazma pomoci. Vítáme spolupráci s Bageterií Boulevard, protože podporuje pomoc potřebným. Je vítán každý, kdo se do darování krevní plazmy zapojí, jednotlivci i celé firmy. Doba, kdy je možné rekonvalescentní plazmu darovat, je omezená, zpravidla se pohybuje od dvou týdnů od uzdravení po zhruba tři následující měsíce, proto je potřeba zásoby doplňovat. Navíc pouze cca 40 % osob, které prodělaly onemocnění covid-19 nebo infekci SARS-CoV-2, mají vytvořené protilátky a jsou tedy vhodnými dárci rekonvalescentní plazmy. Naopak výhodou je, že doba použitelnosti plazmy je až tři roky, takže je možné ji využít, pokud bude třeba, i v budoucnu,“ říká plk. MUDr. Miloš Bohoněk, Ph.D., primář Oddělení hematologie a krevní transfuze Ústřední vojenské nemocnice Praha.

Zájemci o darování rekonvalescentní krevní plazmy v Ústřední vojenské nemocnici se mohou dostavit kdykoliv ve všední dny od 7,00 do 11,00 hod, kdy jim nejprve budou odebrány vzorky krve na vyšetření protilátek. Následně do 1-2 týdnů jim bude oznámen výsledek a v případě přítomnosti dostatečného množství protilátek budou objednaní na odběr. Mělo by se jednat o osoby ve věku 18 až 60 let, které jsou více než 14 dní od uzdravení nebo ukončení izolace. Zájemcům bude odebráno malé množství krve pro zjištění protilátek a cca za týden pak budou kontaktování ÚVN ohledně výsledků a případných odběrů. Lidé, kteří neprodělali onemocnění covid-19 nebo nemají v těle dostatek protilátek, se mohou stále stát klasickými dárci krve.

×

Český seriál dobývá svět. #Martyisdead získal mezinárodní cenu Emmy

Starší článek

Za jídlo zaplaťte až za dva týdny. Košík.cz spouští odloženou platbu Mall Pay

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více