Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Effie.cz
Akce

AKA dnes rozdává Effie, uděluje se i Grand Prix

Jakub Křešnička23. 11. 20207. 12. 2020

Vyhlášení výsledků soutěž o nejefektivnější marketingovou kampaň Effie Czech Republic startuje v pondělí v 17:00, ceny jsou rozdělovány z obýváku. Uchází se o ně 43 prací od osmnácti přihlašovatelů, kteří se probojovali na shortlist.

Finále soutěže efektivity reklamy a komunikace Effie, jejíž národní variantu organizuje Asociace komunikačních agentur (AKA), probíhá dnes od 17:00 v přímém přenosu z obýváku. Z home office odkud ředitel AKA Marek Hlavica bude rozdávat ceny společně se svojí maminkou, herečkou a spisovatelkou Ivankou Devátou. Vedle „medailí“ za úspěch v jednotlivých kategoriích bude letos opět uděleno i Grand Prix (loni ho získala agentura BeefBrothers za kampaň Nepozornost zabíjí pro Českou asociaci pojišťoven, v roce 2018 uděleno nebylo) a zvláštní ceny SIMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění) a ADC Czech (Art Directors Club).

PSALI JSME
Effie Awards se budou rozdávat 30. listopadu, ve hře je 43 prací

Z vlastních domovů či kanceláří pak budou sledovat předávání i soutěžící a další pozvaní diváci s unikátními přístupovými kódy, které slouží jako náhrada vstupenek. Přenos bude trvat přibližně hodinu a půl. Zpětně bude záznam Home Effie 2020 přístupný všem zdarma. O ocenění se uchází 43 projektů, které se na rekrutovaly z celkem 72 přihlášených prací (přehled zde). Odborná porota složená ze zástupců zadavatelů a marketingových a výzkumných agentur posuzovala přihlášky ve dvou krocích. V předkole experti na výzkum trhu posoudili průkaznost poskytnutých informací, následně 23 porotců rozhodlo po vzájemné diskusi o složení shortlistu.

Celkem se do finálního boje o cenné kovy kvalifikovalo 18 přihlašovatelů z řad agentur i zadavatelů. Největší počet nadějí na ocenění mají agentury Ogilvy s deseti projekty a McCann s osmi pracemi. „Opravdu jsme nevěděli, jak to dopadne. Přesto je počet přihlášek historicky druhý nejvyšší. Snad to dokládá fakt, že v ekonomicky obtížné době je efektivita vynaložených prostředků zcela zásadní,“ uvedl při zveřejnění shortlistu výkonný ředitel AKA Marek Hlavica.

Novinkou letošního roku je například kategorie Public Relations, připravená ve spolupráci s Asociací PR agentur (APRA). Celkem tak bylo možné se přihlašovat do čtrnácti klasických a oborových kategorií. Ve dvou z nich letos ceny nakonec uděleny nebudou. Největší počet přihlášek se sešel v kategorii Dlouhodobé budování značky, v níž byly podle několika porotců práce nejkvalitnější. Hojného zastoupení se dočkala rovněž kategorie Malý rozpočet.

×

POPAI Fórum letos výhradně v rukách žen

Starší článek

Spojením BuzzFeed a HuffPost vznikne mediální obr v digitálu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lego už nebude jen v hračkářstvích. Zacílí i na dospělé

Pandemie ukázala výrobci kostiček nový směr, stavění dospělých. Značka letos nabídne i další propojení s hudbou v rámci spolupráce…
17. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202117. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více