Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Marketing

Značka mmcité má nový vizuální styl a logo. „Šli jsme cestou evoluce“

Redakce MAM13. 10. 202025. 11. 2020

Výrobce městského mobiliáře mmcité má nové logo a vizuální styl z dílny Petra Babáka.

Vizuální styl má reagovat na vývoj, kterým společnost mmcité za dvacet let prošla. „Šli jsme cestou evoluce,“ popisuje přístup autor Petr Babák. „Zachovali jsme původní prvky a udělali vše přehlednější. Text vystoupil ze dvou teček a je viditelnější, důraz klademe na piktogramy výrobků. Oranžová barva – dnes již poznávací znamení mmcité – zůstala.“

Dvě m jako městský mobiliář, mmcité jako design pro města, obce, vesnice.

Značka má ve svém portfoliu městské lavičky, odpadkové koše, stojany na kola nebo přístřešky. Jednotným tématem všech návrhů je sjednocený vizuální a estetický styl a splnění funkčních a uživatelských požadavků.

V současné době má firma 37 světových zastoupení, a kromě mateřské základny mmcité, se sídlem v České republice, nabízí také vlastní designérské studio mmcité design vedené Davidem Karáskem, které spolupracuje s předními českými i zahraničními designery.

Firma za 25 let své existence získala řadu ocenění: například Good Design, Red dot Award, If Design award, EDIDA, Czech Grand Design. Produkty mmcité najdete v evropských velkoměstech jako je Praha, Londýn, Kodaň, Budapešť nebo Paříž, ale i v Severní a Jižní Americe.

×

E-shopy čekají rekordní prodeje. Přípravy na Vánoce již začaly

Starší článek

#Palinasklima. ADC v kampani upozorňuje na klimatické změny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více