Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vojtěch Resler
Marketing

Značka má být influencer. Chceme inspirovat, říká brand manažer Footshopu

Jakub Křešnička25. 10. 202027. 10. 2020

Cítili jsme to tak vždy, ale poslední tři roky to komunikujeme intenzivněji, říká globální brand manažer Footshopu Martin Paukrt.

Footshop se na tuzemské poměry vymyká tím, jak je jeho komunikace inkluzivní. „Člověk by měl mít možnost vystupovat podle toho, kým se cítí být,“ konstatuje globální brand manažer značky, který pracuje na první brandové kampani.

Pořídil jste si tenisky Superstar Blueprinting, které Footshop vytvořil ve spolupráci s Adidas? Jak spolupráce probíhala?

Samozřejmě, hodně jsem se na ně těšil. Je to pro nás velká událost. Teniska je inspirovaná tradiční technologií modrotisku, Tatrami a horskou turistikou. Kolaborace byla běh na dlouho trať. Naše první prezentace proběhla v lednu 2017, ke schválení spolupráce došlo o rok později na pařížském FashionWeeku. Od té doby jsme společně pracovali na konceptu a vzorkování. Do výroby šly v květnu 2020. Je to projekt důležitý z pohledu celé značky Footshop. Jedná se o první spolupráci Adidas s firmou z bývalého východního bloku (vyjma Německa). Zároveň je to další kapitola příběhu o úspěšném obchodě s teniskami, který začal jako bakalářská práce.

Od srpna jste ve Footshopu globálním brand manažerem, co máte v plánu?

Nově nastavujeme brandovou strategii. Teď máme marketing postavený hodně ze široka, na některých trzích podporujeme více taneční, někde skateboardový a jinde hudební segment. Chceme to více sjednotit a jít více do hloubky. Nad to nastavujeme globální brandovou komunikaci, která se bude týkat čistě Footshopu. Na příští rok chystáme první velkou marketingovou kampaň přímo na naši značku. Po deseti letech na trhu je to pro nás další krok, který nám pomůže růst.

Kampaně si děláte interně, bude to tak i v tomto případě?

Zatím jsme to tak zvládali, protože jsme dělali menší kampaně hlavně spojené s kolekcemi. Pro brandovou kampaň jsme oslovili externího kreativce, který nám s ní pomůže.

Jak vlastně kampaně vytváříte?

Jeden způsob je, že dostaneme zadání přímo od značky. Tak to bylo při spolupráci s Nike a jejich pantoflí Offline. Byly inspirované situací okolo koronaviru, kvůli kterému jsou lidé více doma a více tráví čas online, zadáním bylo připravit k tomu něco svého, co pomůže lidem se odpojit a relaxovat. Připravili jsme koncepty, které jsme představili Nike. Zvítězil speciální box, který vypadal jako z betonu a vedle pantoflí obsahoval i písek, kamínky a hrabičky. Když se otočilo víko, mohl si na něm člověk udělat zenovou zahrádku. Jindy si na základě spolupráce vymýšlíme kampaň sami. Tak to bylo třeba s kampaní Connection pro spolupráci s italskou značkou Retrosuperfuture a třemi líbajícími se páry včetně dvou kluků a dvou holek. Připravili jsme celý koncept s hlavním sdělením a moodboardy a poslali jsme to do Retrosuperfuture ke schválení.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 26. října 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

Přechod na nový standard DVB‑T2 hotov? Ne tak úplně

Starší článek

KOMENTÁŘ: Pět kroků k vyšší viditelnosti kampaní

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více