Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Provident Financial
Lidé

Vnější vztahy a komunikaci Providentu vede Jiří Hauptmann. Prosazuje CSR

Redakce MAM19. 10. 202025. 11. 2020

Novým ředitelem pro Corporate Affairs & Communications ve společnosti Provident Financial v České republice se 24. září stal Jiří Hauptmann. Na pozici vystřídal Michala Dytterta. Před příchodem do Providentu působil jako Corporate Affairs & Communications Director v Japan Tabacco International pro Českou republiku.

Jiří Hauptmann (41 let) dosud působil na několika vedoucích pozicích v oblasti vnějších vztahů, marketingu a komunikace. Po absolvování vysokoškolských studií pracoval v oddělení marketingu a public relations pro Audi, Lexus a Philips . V roce 2011 nastoupil jako Head of Corporate Relations and Public Affairs pro světovou trojku v pivovarnickém průmyslu, The Heineken Company. V letech 2017–2020 působil jako Corporate Affairs & Communications Director v Japan Tabacco International pro Českou a Slovenskou republiku.

ČTĚTE TAKÉ
Veronika Hořáková je novou šéfkou rozvoje obchodu Plzeňského Prazdroje

Je velkým propagátorem CSR jako pilíře udržitelného firemního byznysu ve zdravé společnosti. Ve spolupráci s odborníky z odvětví zakládal neziskovou společnost Voda základ života, působí i v rámci Život 90.

„Poslední roky jsem se intenzivně zasazoval za CSR projekty, protože pouze firma, která žije a reálně podporuje své podnikatelské prostředí i komunitu, může být dlouhodobě úspěšná. Jsem rád, že i v Providentu to vnímají podobně. Proto je pro mě prioritou další posílení vnímání Providentu, jako zodpovědného poskytovatele nebankovních úvěrů,“ řekl Jiří Hauptmann ke svému jmenování.

Jiří vystudoval Technickou Univerzitu v Liberci. Je ženatý a má dvě děti. Ve volném čase jezdí na horském kole, zajímá se o automotive a automobily všech období a sbírá Lego.

×

Příliš podobné reklamy? Obsahový marketing musí vystoupit z řady

Starší článek

Heroine si na Hithit.cz říká o peníze na podcasty. Chce otevřít opomíjená témata

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více